MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 12 september 2011 09:15

Hej, förlåt .. ja ni ser rubriken .. : /

Jag har tyvärr inte haft tid .. :S

Men nu tänker jag göra 3-4 tids-inlägg !

Hoppas att ni blir nöjda ! :3

Ni ska få eran godbit nue ...!

  

Förlåt .. jag tog en bit .. xS

Men hejdå sötnowsar ! ;***

 

Av Fridish ♥ - 11 september 2011 15:47

Hej! 

Madde (aka Frida), har inte hunnit blogga idag så hon fråga mig om jag kunde gästblogga! Jag är Rebecka! På msp heter jag ~Rebecka~, men om man ska söka på mig skriver man ~~Rebecka~~. ;D






Jag har en egen blogg, men det är en personlig: rebeckaas.bloggplatsen.se
Skulle ni kunna hjälpa mig upp i level 4? Har 1000 fame kvar! 

Skulle bli glad om jag fick en auto, eller en present. :D

I alla fall, jag håller på att göra en film, lite ointressant kanske men ändå. ^^

Den filmen ska handla om kärlek (ovanligt! xD), skulle gärna vela visa en ''sneak-peak'' men jag kan inte lägga upp bilder på den här datorn som jag har redigerat. D: 

Skulle även bli glad om ni såg på den när jag släpper filmen! Hoppas jag inte kräver för mycket nu? ;s Fast det är inget måste dåe! 

Aja, det va allt för mig!


Ciao! ;* ♥

 

Av Fridish ♥ - 11 september 2011 00:03

TACK ! TACK ! ;**

Av Fridish ♥ - 10 september 2011 23:53

Av Fridish ♥ - 10 september 2011 23:41

Snälla, vi har bäsöksrekord igen om 2 ST personer går in på bloggen.

NI FÅR ÄNNU EN GODBIT !!!

Vill ni inte ha en muffin ? O.O''

Snälla ? Jag behöver er !

Bloggen behöver er .. snälla ? (I)

Men nu ska jag lägga mig typ .. hejdå !

Av Fridish ♥ - 10 september 2011 22:40

... Hon ville vara med på bloggen så jag sa Visst !

Bilder på oss kommer nu !

  

Här är vi .. typ .. xD

  

Vi typ sjunger .. x)

  

Och JAG ''råkade'' bajja ... xD

 

Hoppas att hon blev nöjd med bilderna ! Hejdå ! ;**

 

Av Fridish ♥ - 10 september 2011 22:04

Gud, vilken lust jag fick att göra headers !

Nu sänker jag priset på headers ..

Från 1 present till 2 autos, 1 för dem jag tycker om ! ;*



Eller jag tycker om alla, emn jag menar mian närmaste !

En header gjort på PhotoFi.. sen säger jag inte mer.

Det är bara mina närmaste IRL som vet vad det heter.

Men tack sötnowsar ! :***

 

Av Fridish ♥ - 10 september 2011 10:28

Hej.

Idag är man med Klara igen ..

Och så ska även Svante-cool komma !

Gissa vad vi ska göra ...?

KÖRA MSP ! :D

Haha, det gör vi ju aldrig ! xD

Men nu måste jag göra mig iording, Klara kommer om typ 10 minuter, så hejdå sötisar ! ;3

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards