MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under maj 2012

Av Fridish ♥ - 23 maj 2012 21:01

Orkar inte sitta inne vid datan hela fina dan, liksom det kommer ju bli skit fin hela veckan, & imon ska vi till gvik, vill du nå mej kan du adda Madde Bieber på kik eller instgram på nått sätt.. x)) Swaggie Maddie iaf.

HEJDÅ, SYNS KKE OM 2 VECKOR ELLER NÅTT. :DD


Gör fortfarande designers till er som ville ha denna vecka. :)

 

-

Av Fridish ♥ - 22 maj 2012 20:58

Har seriöst aldrig bra rubriker. ._.

Jaja, idag var jag på träningen, det vsr väll ok.. c: Men sen hade killarna match & jag ville titta som många andra i mitt lag, så typ hälften stannade & det blev 4-2 till killarna.

Har sett världens NÄST-NÄST snyggaste kille idag, & han accade mej på fb.. (i)

*HAPPYFACE*


Mst göra ny design snart eller något vettigt inlägg, asso nått ruuliittt, kke redigera en lätt bild eller nått? :)

 

Av Fridish ♥ - 21 maj 2012 22:03

Förlåt för att jag inte bloggat idag, hade inte tid/lust.

Men vill ni se hur det har gått för mej på dom olika tävlingarna gå in HÄR.

& jag heter Madeleine Eriksson, accar INGEN på fb. :)

Min grupp heter De Luxe, & jag dansar par med Fanny Mohlin.

Ta gärna hallsberg för där gick det som bäst. :)

Bloggar mer imon, hörs. (;

 

-

Av Fridish ♥ - 20 maj 2012 21:13

Har lyssnat sönder den här låten på SM, haha, kan typ hela. (i)

Men själv tycker jag bara om Chris Browns del. :)

Vad tycker ni om den här låten? :D

Av Fridish ♥ - 20 maj 2012 19:54

Tack alla fina gästbloggare som bloggat! Så otroligt glad, Kissie gjorde typ 1000 inlägg.. o.o

Aja, det gick inge bra på SM, det gick det typ inte för ngn annan från KSD, det blir nog bättre nästa gång.

Ska duscha nu, kom precis hem & har nyss ätit pizza.

CIAO. :D

 

Av Fridish ♥ - 20 maj 2012 18:29

NEJ NI FÅR NT WILLIAMS SPETZ NR JAG VILL NT GE UT DET X-OOO

Av Fridish ♥ - 20 maj 2012 17:47

Har kmmit hem från ridningen nu det gick bra ;3 (y)

Nu sittr jag & kollar på Jessie haha 8DD

& chattar with my bejb :**

Längtar tills du kmr hem fridööö ;**

I MISS U <33

Om ni vill prata med mej så kan ni adda mej på kik ;)

Heter fille_schteek00

Haha fint namn veet x))

Nu ska jag kolla vidare 8DD

Byee :*

 

Av Fridish ♥ - 20 maj 2012 13:35

Om en timme åker jag på ridning ;))

I det området där jag rider så är det hästtävlingar & sen är det flygdag så det är typ 1000 personer där så vi ska åka lite tidigare för den som vill veta 8DD

Sittr & kollar bloggar haha är så jvla gött att ba gå runt i bandeau & shorts en dag som denna asså ;OO (y)

Ikv äre Partaj YEEEEEEEEY :DDDDD

HappyFace ;DD

Btw, Skrilldillill följer mej på insta (i)

azzå skrillex.. ni vet som har skrillo.blogg.se

stör mej enormt på subway reklamen som kmr upp hela tiden -.- :DD

Azzå här på bloggplatsen!

Stör mej för jag blir så gryhusjikejiruhfvnmx sugen på subway (LLLL) 8D

NU ska jag logga in på Ms.......p & gö ngt vettigt 8)

Pözzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards