MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 13 september 2011 20:49

Vet ni hur mycket jag och Silver fått på ''lek'' sak ?

KOLLA !

  

Kalla han duktig eller vadå !? OwO

80 lekpoäng, ni har säkert fått mer än mig men det där är mitt oxh Silvers rekord !

Men ´nu ska man göh tids-inlägg !

Hejdå ! :**

 

Av Fridish ♥ - 13 september 2011 16:25

Idag har man varit med Svante och vi har .. ööh, suttit vid datan ? xD

Men det här är fett wierd ... kolla !

  Fett konstigt ??

Det var en kortfilm oxå ..

Men nu ska jag logga in på MSP och försöka komma om Dishana.

Jagg har 10.000 fame kvar så är jag om henne ! OwO

Snälla kolla på mina filmer !

Bye stönowsar ! :**

 

Av Fridish ♥ - 13 september 2011 12:30

Jo.. tycker inte ni om Oleg ? O.O

Jag tycker att han är jättebra !

Först tyckte jag bara att han var löjlig, men sen började jag lyssna på låten flera gånger ..

Tästa de ni som inte tycker om honom !

Lyssna !

JÄTTEBRA !

Och han förväntade säg att han inte skulle komma vidare !

Kommer ett tidsinlägg till ! ;3

Så det blir 4 !

Ciao..! ♥

Av Fridish ♥ - 13 september 2011 11:45

Förlåt för att jag inte har bloggat på dagen igår .. ( idag )

Men såfort jag börjar blogga då får jag jättemycket blogglust !

Såfort jag börjar blogga vill jag bara blogga mer !

Så hoppas att jag kommer få blogglusten tillbax imorgon ( idag )

Men nu måste jag fortsätta med alla tidsinlägg, kanske hinner lägga upp en MSP bild ??


Av Fridish ♥ - 13 september 2011 10:00

Hej !

Idag vare Idol, jag tyckte att NÄSTAN alla som kom vidare var bra !

Hon Frida något och hon som hade varit med 2005 var jätteduktiga !

Och juste .. Just The Way You Are killwn var oxå jättebra !

Jag hörde av Christopher att Sandrieee vill söka till Idol när jon blir 15 om 3 år, så antar jag att Sandrieee och jag får tävla .. xD

Men nu måste jag fortsätta med alla andra tidsinlägg !


Av Fridish ♥ - 12 september 2011 14:00

Ska lägga mig nu, så jag ställer inte in färg !

Av Fridish ♥ - 12 september 2011 11:45

16 bäsökare !

SKITBRA !

Elelr det står de just nu !

Av Fridish ♥ - 12 september 2011 10:45

Gissa vad jag gjör just nu ? xD

......

......

......

Jag tittar på Phineans och Ferb ! ^^D

Haha, fett kul ! :D

  

Måste dra .. hejdå ! ^^

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards