MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 14:22

NY DESIGN ! 

NY DESIGN !

NY DESIGN !


Av Fridish ♥ - 9 september 2011 11:30

... På G dåh ... xD

Men kort inlägg .. hoppas att jag bilr klar med designen idag ! :D

Men aja .. tjahråeh ! xD

 

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 07:49

Hej, det blev något fel med gårdagens tids-inlägg. Men jag ska till skolan om typ ... 10 min, så hejdå döta bloggläsare ! ;**

 

Av Fridish ♥ - 8 september 2011 21:15

Det är lången runt imorgon ( idag detta e tids-inlägg )

Det finns 3 olika grupper .

Långsam : Man tar en genväg och åker i lugn takt

Medel : Man åker lite snabbt och den vanliga vägen runt

Snabb : Man åker snabbt utan ett stopp ! ( oftast )


Själv ska jag ta Medel, för vi ska ha fotbolls match efter.

Hoppas att alla orkar köra match !

Vi ska köra mot Hovsta .

Vi brukar vinna över dem i vanliga fall .

Men ropa inte ''Hej'' fören du är över bäcken !

Så ''Heja Eker, Heja Eker !''

Men nu ska jag hjälpa mamma att steka pankakor tills imorgon !

C U !

 

Av Fridish ♥ - 8 september 2011 21:15

Nästa alla inlägg komemr att handla om level 8

Men asså tänk ? Jag e Professionell !

NICE ! KOMEMR FACKING ALDRIG SLUTA !

Jag hinner med bilder i inläggen !

  ¨

Level 8 VIP och JURY ?

Är inte det nice ? o.o''

Oxh 263 äkta vänner jag kan lita på !

Och jag vet ... jag har inte så mycket sc, men det var för att jag köpte en Present till ~Rebecka~

Hon fyllde år igår ! ( idag ) Det här är ett tids-inlägg.

Så hon blir DAGENS MOVIESTAR !

  

( gjord på paint )

  

Titta, hon är Singel ..

Och söker bästis !

Jalla jalla ! x)

Men aja ... hejdå ! :*

Av Fridish ♥ - 8 september 2011 20:48

Vem blir dagens moviestar idag ? Joo ...

   Är nån tjej ...

Hann inte se vad hon hette .. Whopsi .. (I) Så hon blir imorgon ...               




Av Fridish ♥ - 8 september 2011 20:37

Hej .. ni har varit jättesnälla att ha hjälpt mig till levl 8..

Men jag kräver mer än så ! (I)

Jag vill ha håret på Ö-listan !

Annars blire ingen ny design !

Jag har massa idéer !

Så snälla ? Du blir Dagens Moviestar !

Och ... du kommer få 2 autos !

Snälla, snälla snälla ? Hejdå ! ;*

 

Av Fridish ♥ - 8 september 2011 15:04

Hej ! Snälla hjälp Ome före Aayla !

Han behöver er .. kolla ..

  Vill ni att Ome ska sluta ? o.-

Om ja, varför det ? Vad har han gjort er ?

Det är inte så mycket ni behöver göra ?

  

Kanske bara 20.000 fame ? Jag vet hur snälla ni är, ni hjälpte ju mig upp i level 8 ?

Och varför inte då hjälpa Ome före Aayla ?

Tack om ni göre ! :)

C U !

 




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards