MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 4 september 2011 20:20

Vet ni vad ??

JAG E VÄN MED OME !!!

Jag lovar ! Kolla själv om ni inte tror mig !

Fett coolt asså ! OwO

Och hjälp han före Figga !

Snälla ??

Han behöver er ! ^^

Men aja .. ses ! Kommer 2 eller 3 tids-inlägg !

   

Av Fridish ♥ - 4 september 2011 19:50

dNyss har man vart på dans, grupp disco !

Vi gjorde en ny dans, det blev 2 åttor sen skulle vi sluta.. och bara träna på dem åttorna .

Vi fick ihop VÄRLDENS bästa dans, så passa er som kanske ska tävla  mot oss !

Passa er ... ;3

Det har börjat en ny tjej i våran grupp, hon är 02a, jag tror inte att hon platsar.. hon är nog för ung... hon är ju 3 år yngre än den älsta i våran grupp, Jesper .

Vi får se hure går.

Men just nu gör jag läxorna.

Har gjort alla utom att läsa.

Jag är på kapittel 4, boken värkar vara jättebra ! ^^

Den heter '' Den Giftiga Ormen ''

Författare : Peter Lindbeck .

Jag rekomenderar den.. fast jag inte har kommit så långt .. xD

Men nu ska jag fortsätta !

Ses !

 

Av Fridish ♥ - 4 september 2011 11:02

Hon är jättesnäll !

Ge henne gärna autos .

Och kolla på hennes filmer .. OCH bli vän med henne ! :3

Och kanske ge henne lite presenter också ??

Men aja !

Ses sötnowsar !

   

Av Fridish ♥ - 4 september 2011 10:21

Hej .

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har inte haft tid eller lust ..

Men nu har jag blogglust, eller lite vanlig blogglust då ... xD

Jag har lite tråkigt .. så jag är inne på min extra gubbe .

Säger inte vad dne heter , pallar lixom inte xD

Men nu ska jag göra lite filmer på den .

Och få upp dne i level .

Men aja hejdå ! :**

 

Av Fridish ♥ - 2 september 2011 15:53

Ööh, för er som har bloggplatsen, har det här kommit upp för er ? ;o

  

WTF ??

Tror dem att jag är uppe och bloggar då ? O.O''

Fett läskigt vare när det kom upp !

Hoppas att det inte bara hände mig !

Men nu ska jag kolla andra bloggar, tex ..

Beckas

Den är jättebra ! ^^

Men det här ska ni inte göra, SLÄPPA MIN BLOGG FÖR HENNES !

Haha, sorry Becka. Men jag vill ha kvar mina fantastiska läsare ! d:

Men hejdå !

 


Av Fridish ♥ - 2 september 2011 13:15

Jag hinner med en bild till det här inlägget !

Skönt .

Då slipper ni ha tråkigt !

:D

Jag kommer kanske blogga mer på Madlyne bloggen, för jag har tröttnat lite på att ha ne msp blogg, men jag ska inte sluta !

Kanske bara någon bloggpaus eller så ....

Men tat lugnt, jag kommer blogga ! :)

Jo, ni ser nog vad det står, men hon får bli dagens moviestar .

Japp så ..

Shiit !

Det blev 2 bilder .

Men jaja .. Jag ska lägga mig om 7 minuter . För klockan är 21.53 så jag ska borsta tänderna .

Hejdå ! Sov gott !

   

Av Fridish ♥ - 2 september 2011 12:30

Jooph, jag har en kompis som nyss börjat med MSP så jag vill gärna att ni hjälper henne upp i level 2 eller 3

Jag kan hennes lösen, men det är inte för att hacka, det är för att hjälpa henne lite .

Hon hatar MSP men hon har gubben för att vi ska kunna '' mobba ''

folk som är yngre.. men vi menar inget illa, lixom bara driva med dem..

Inget taskigt !

Jag håller på med en film, den är till kärleks tävlingen !

Snälla rösta på den !

Jag skulle bli jätteglad isf !

Mer om filmen, och en bild finns på

www.madlyne.bloggplatsen.se


Men nu ska jag lägga mig typ, klockan är 21.42

Jag kanske hinner med ett inlägg till om jag snabbar mig !

Men aja herråh !

 

Av Fridish ♥ - 2 september 2011 11:00

Igår vare 13 bäsökare, det här är ett tids-inlägg .

Jag bloggade bara 1 gång, ( som inte var tids då. )

Men jag tycker att ni är jätteduktiga som läser bloggen ! ^^

Men nu tycker jag att vi alla ska hälsa ett sista ''Hejdå''

Till Sandrieee ..

Jag var mycket bra vän med henne, och allt tackvare DeLux

( Christopher ) Jag avgudar han så mycket nu .

Han har gjort så att jag har fått en vän, en vän som jag ALDRIg glömmer .

Hon kommer finnas långt inne i mit hjärta !

Du har en fin plats där ! ;]

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards