MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 15 september 2011 19:57

Hej!

Rebecka, här ännu en gång...!

Madde bad mig att gästblogga igen! ^^

Hon har bestämt att hon ska ta en bloggpaus. :c

Men, besök ändå bloggen! För då & då kanske hon gör ett inlägg under bloggpausen!

Jag vet inte hur länge den varar, men det är nog bara några dagar sååå... ;D

Och vet ni vad? Jag vet vem Madde frågade att bli hennes pojkvän på msp! >:D MWHAHA!

Fast jag tänker inte skriva det, om jag gör det kommer Madde dampa skiten ur sig säkert... xD


Ciao! ;* ♥

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 17:12

Hej, vi hade ju skoljoggen idag, och det är 1,5 km

Och jag sprang 6 varv.

Nöjd tjej ! :D

Förra året sprang jag 5.

Så jag är nöjd. Och jag typ ''tävlar'' med min kusin som sprang 4 varv tror jag ..

Så jag vinner nog nästa år oxå ! ;D

Men aja hejdå !

 

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 17:04

Jag har frågat någon om att bli Pojkvän ..

  

Vi får se vad han svarar, för jag gillar personen RIKTIGT mycket !

Så jag är upptagen killar ! >:D

Men ja, hejdå ! :**

 

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 12:00

Jag vill så gärna upp i level 9 innan månaden är slut.

Snälla ? (I)

Men en sak jag MÅSTE göra:

KOMMA OM DISHANA !!!

Ska kolla hur mycket fame hon har ..

  Jag har såhär mycke fame ..

Och hon har ..

200.943

Förlåt för att det inte blev en bild, men jag ska sova snart ..

Men hejdå !

Ps.. detta var tids-inlägg, för Svante trode att jag skulle lägga mig kl 2

Jag hade ställt in de påre ! xD

Men hejsvejs !

 

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 10:45

Ni vet väl att jag har blivit bättre på att fylla i kategori ?

Och jag har en kategori som heter Tidsinställt inlägg.

Varje gång jag gör ett inlägg, kolla vad det är publicerat i.

Okej ?

Men de var typ allt ? xS

Aja hejdå ! ;*

 

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 09:30

Idag hare vart fotbolls träning och vi har fått en ny tjej i laget.

Nelly heter hon, hon e från Falun.

Okej, det här är tids-inlägg så ni vet.

Jag har inget annat att skriva om annars ! xD

Men ja, hon var jätteduktig !

Jag tror att hon platsar. x)

Nääe, men vi är alltid öppna gör nya spelare.

Men nu måste jagg göra 2 tids till.

Tjahråe ! Cx

 

Av Fridish ♥ - 14 september 2011 08:45

Hej, vi ska ha skööl jöögen imorgon i skolan ! (idag)

Då skåålar man med varenda person man ser, sen ljuger man .. xD

Nääe, men allvarligt, vi ska ha skoljoggen och ajg satsar på 100 varv you know .. ;)

Men jag ska springa med Svante, vi sprang förra året och då gickre bra !

Så det blir iår oxå !

Men nu måste jag göra fler tids-inlägg !

C U ! ;D

 

Av Fridish ♥ - 13 september 2011 21:30

Hej, jag vill inte tigga för mycket nu...

Men om jag får tigga så :

Jag har näst mäst fame i min klass !

Typ 9.000 fame så är jag om den som är förs .. Dishana .

Jag MÅSTE komma före henne.

Asså värkligen ett måste.

Men jag tror att jag kommer ifatt henne, för jag kommer nörda ! xD

Men kolla min fame .. så kanske jag visar Dishanas fame.

  

Snälla, jag har inte mycker kvar ?

Titta ...

  

Snälla..? 

Aja, hejdå !

SHIIT !

Jag har flömt //Frida

Saken ! D:

Men aja .. skit it !

 




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards