MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 6 september 2011 16:30

Tjena morren ! :3

Idag har jag varit i skolan .. ( som om ingen visste det ? xD )

Det var en kul skoldag ! Vi hade slöjd .. jag ÄLSKAR slöjd, vilket jag vet att Sandrieee hatar ! xD

Men jag var lite ''snäll'' idag !

Jag har gjort ett efter-jobbet-fika ! 

Men det blev ett litet problem ... : /


Först var det fullt med kakor och kiwi .

Nötter oxå ..

Men sen ''råkade''  jag äta upp allt innan mamma kom .. Wophsi .... (I)

Men det gör nog inget ? xD

Jag kan tyvärr inte visa bilder för min mobil har slut på pängar och lite sånnt ... Wophsi (I) igen ... x)

Men nu måste jag sluta ! Ses ! ;**

 

Av Fridish ♥ - 6 september 2011 13:30

Det kommer bli stav fel ! Det vet jag ... för jag måste göra världens snabbaste inlägg ! För jag MÅSTE läs läs läxa .. -.-''

Kan man inte bara få läsa på datorn ! Men om jag hinner lite imorgon så kan jag rätta stav felen ! Okejn ? Men nu måste jag sluta ! Ses fantastiska bloggläsare ! :**

 

Av Fridish ♥ - 6 september 2011 12:30

Hej . Jag har nyss tittat på Idol.

Det var ett par som jag tyckte var bra ! ^^

Tänk så kommer Frida med i Idol ? xD

  

ÄLSKAR det där hjärtat ! Ska försöka att om redigera den till någon annan färg när jag har rätt dator !

Frida på Idol ? Hmm ...

  ¨

HAHAHAH !

Fy fan vah Becka kommer garva när hon ser det här ! xD

Men tjaaah ...?

Herjdå ! Det här vad ett tids-inlägg ! :D

Så ses imorgon !

Ska börja designa mer ..

JOO !

Juste .

det här blir Dagens Outfit !

Gör en bild på paint .

  

Blev fett nöjd med den, det är ju paint ??

Ska andvända en sån här ''bloggplatsen smiley''

  

BÄSTA SMILEYN !

Den ska nog föreställa ^^D eller ^^

BÄSTA ! :3

Men nu måste jag göra 2 eller 1 tids-inlägg till ses !

 

Av Fridish ♥ - 5 september 2011 17:51

Hej !

Jag har nyss gjort en ny artbook ! :D

Blev rätt nöjd med den ! ^^

   Haha, älska den tack ! 

 

Av Fridish ♥ - 5 september 2011 16:18

Idag är man med Becka . :D

Jag visar lite bilder sen ... för jag tror inte att dem har kommit fram ..x)

Men dem kommer nog fram snart ..?

DE HAR KOMMIT FRAM ! ;D

Fett glad tjej asså ! :P

Men här kommer de !


Den här bilden tog jag.

   Den här tog Becka ^^    Den här bilden tog lilla jag ! ...   De här bilderna tog Becka, för hon lät mig aldrig ta mobilen .. >.>



Så, det var alla bilder ! Ses. Kommer säkert ha bra update idag ! :p

    

Av Fridish ♥ - 5 september 2011 12:45

Japp, ni får sno ... borde skapa en Kategori som heter ''Sno'' !

Jag göre nu ! :D

Okej men SNOO !

Jag venneh varför men jag gör alltid bara 3 ! O.O''

Pallar lixom inte mer, eller inte ..! O.o

Haha, nej .. men det var fett längesen man gjorde den smileysen..

Jag hade nästan glömmt att den existerade ! xD

Men hejdå ! :** 

 

Av Fridish ♥ - 5 september 2011 11:15

Jah, här kommer ..

Tack Becka !

Ge MIG autos ...

Och ge Becka autos oxå ! :)

Men tack .

Du .. du har hjälpt mig MYCKET till level 8 . Fast jag är inte riktigt där än ..

Men SNART ! >;D

Akta dig Pumpalisa !

Jag komme om dig strax ! >:D

MOWHAHAHAHAHAHAHA !

Nääe, jag kommer ALDRIG komma om Pumpalisa ..

Eller förseten .. NEVER SAY NEVER !

 Skit bra låt ! Men nu ska jag snart lägga mig, eller NEJ ! Klockan är bara 20.44 X_X Typ en timma till jag ska lägga mig ! =.= Vad jag är bäst på klockan dåh .. Men jag har tid att träna på att gå ner i spagat med HÖGER ! Det är juh fan för svårt ! Kommer ALDRIG klara det ! Oj .. Never Say Never ... xD Okej ! Säg aldrig, aldrig ! För någon gång klarar du det . Bara du kämpar ! Okej ? lova mig det ? ;]  Okej men hejdå !                                                                                             



Av Fridish ♥ - 5 september 2011 09:30

Yupp här kommer Dagens Moviestar !

Ome ..

Haha, kom inte på någon annan ^^

Som i förra inlägget .

Ge han autos och hjälp han före Figga ! ^^

Ge han presenter oxå !

Vet ni vad jag ska skriva på min profil ??

ATT JAG ÄR VÄN EMD OME !!!

Nääe, skoja bah .. så coolt äre inte !

Men jag ska skriva att alla som ger present kommer med på bloggen !

Okej ?

Det blir bra vah ? :D

Men aja .. det komemr säkert 2 tids-inlägg till !

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards