MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 23:03

BÄSTA BLOGGLÄSARNA !

FY FAN VAH JAG ÄR STOLT !!!

Jag skrev inlägget under för 2 minuter sen .. och gissa vad som hände för typ 30 sekunders sen ?

REKORD !!!

Sa jag att ni skulle få en godbit ?

..........

..........

..........

  

Ta för er ! ... Men jag tog nästan alla andra muffins .. Mwhihihih .. xD

Men nu ska tjockisen lägga sig !

Ses imorgon världens bästa bloggläsare ! :**

 

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 22:58

Hej, snälla rekomendera bloggen för era vänner typ NU.

EN person till så äre bäsöksrekord.

Snälla, snälla, snälla.

Jag ska ha 23 bäsökare, hällst mer !

Ni kommer få en godbit sen !

Bara det blir bäsöksrekord !

 

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 16:28

Här kommer den !

Klantiga frida .. o.-

xD

ÄLSKAR splash ! ;3

Pusspårej splash ! x*

Hejdå sörnowsar ! ;***

   

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 16:22

Jah...

Vi sitter vid varsin dator .. xD Sköna vi är asså ! X_X Jag ska göra en lite ''finare'' bild på mig. Visar bilden någon annan gång !                  

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 15:23

Hej !

Nu ska jag visa det som står i rubriken ! ;3

   Det här heter Splash 

Animals heter den här ..

Och pussmunnar.

Eller vad den nu hette ... ;b

Jao, det var inte alla grejjer som fanns ...


Kanske visar mer någon annan gång ! :D

C U !

   

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 15:14

Gud vad snabb Klara är på att göra en grej som tar 15 min.. det har gått 20 minuter nu .. ^^

Men jag skiter i de .. jag kämpar för att komma upp i level 9.

Känns lite omöjligt men ''Never Say Never''

Så hejdå ;**

LEVEL-UPP-GÅNGS-DAGS !!! :D

 

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 14:48

Hej !

Här kommer dagens moviestar !

Ska bah göh en ny kategori skylt till de ! xD

Ja, det var Timmyboii, ge han inte autos ! För jag tävlar lite med honom ! >;D

Men kolla gärna hanns blogg.

http://msptimmy.devote.se



Han håller igång updaten just nu !


Kolla kolla kolla ! ;)

 

Av Fridish ♥ - 9 september 2011 14:30

Jah ?

Idag är man med Klara .

Jah ? Men var berädd på världens dåligaste update .. o.-



Men vem vet.. jag kanske bloggar sönder mig ??

Men skulle inte tro det .. xD

Och föresten, vad tycks om den nya designen ??

Aja hejdå sötnowsar ! :**

    




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards