MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 21 september 2011 17:29

Just nu pluggar man inför NO-provet.

Så jädra tråkigt 1 o.-

No= Fucking sämst ! -.-

Så jag ser värkligen inte fram emot imorgon !

Kort inlägg jag vet, men jag ska kila iväg till dansstudion nu !

Herråh !

 

Av Fridish ♥ - 20 september 2011 17:06

Hej kära bloggläsare ! :D

Jag vill bara säga att jag levlar när som hällst !

Jag kan visa en bild sen ^^

Men jag hoppas att ni kan se nästan alla mina filmer ! :P

Snälla, jag behöver er ! (I)

Och 2.000 fame så är jag om Dishana i min klass.

Jag fattar inte hur hin kan få fame så snabbt ! O.O

Men nu ska jag kämpa mig upp i level 9 !

Ciao ! <3

 

Av Fridish ♥ - 20 september 2011 07:26

Har ni sett de jag sett ? O.O

Kissy är tbx ? 0,,0

Är jag efter ? oWo

Aja .. men kul att du är tbx Kissy ! :D

Jag tror att alla på MSP blev glada ! Utom ... Gabbelulle som hamnade på andra sidan kanske ... (I)

Men nu måste jag dra, hejdå ! :**

   

Av Fridish ♥ - 20 september 2011 07:10

JAA ! Jag ÄLSKAR den nya designen, fast den har jag typ redan sett 100 gånger på Danska .. (I)

Jag måste logga in på danka mer ... jag kanske är uppe i level 4 ! ;D

Men en bild på HELA designen !

Okej, jag vet att bilden blev failad .., men jag har min lilla dator så jag kan inte beskära HELA bilden .. ;/

Men nu ska jag göra frukost.

Ciao !   

Av Fridish ♥ - 20 september 2011 07:06

Tyvärr så förstår jag inte vad du menar. :/ Men om du menar hur många dagar jag köpt VIP så köper jag alltid 1 månad. (; Hoppas att de var det du menade ! ;D Men nu måste jag dra till skolan ... Eller jag menar göra mig iordning ... (I)

     

Av Fridish ♥ - 18 september 2011 11:02

Hej ! Jag tänker göra en ny serie ! Men inte en film serie, utan en här.

Blir inte de kul ? xD

Men här kommer de.. SUPER AGENT 004 ! - Och 002 faktist ! -.-''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RIIIIING ... lät de från telefonen ..

- Hej ! Det är superagent 004 ! ... och ... ööh, någon mer xD

- AGENT 002 FAKTIST ! -.-

- Jaha, någon har stulit din banan, okej ! Vi tar tjuven.

- Vi har fått våran första kund på 4 månader ! 8D

- YEEEES ! ;D

- Uppställning.

- VÄÄÄÄNTAA ! Du måste mata Silver ! x@

- Det är din hund agent 004 ! -.-''

- Jag vet, men jag pallar inte .. -.-

- Ååh .. 0.-'

- MEN TÄNK AGENT .. ööh, vad hette du nu igen ?

- 002 ! ;@

- Jaja, men vi har fått en .. KUUUUUND ! 8D

- Tänk att du alltid ska täcka mitt örhänge ? -.-''

-.-'' .....

- Men nu har vi en banan att rädda ! 8D



                                                                                                                                                                                                                                                     - Där är tjuven !

- Och hur vet du de agent 004 ?

- Men det är ju bananen i pijamas ? -,-

- Du är knäpp ....



- Nä du är !

- Det är inte läge för att leka agent 004 ! -.-

Vi träffade en fransk tjej påväg in till banan butiken ..

- DU ÄR BANANTJUVEN !

- Käft agent 004 ! -.-

- Hej .. vem du nu än är ..

- Jag är en super agent ! :D

- Eeh .. här har du mitt numer, du e söt ..

- Tycker du att han är söt ? Agent 002 ? O.O 

- Jag måste gå ..                                                                                             - Jag litar inte på henne .. O.o                                                                     - Och när blev du smart agent 004 ? o.-                                                     - Venneh .. typ för 5 minuter sen tror jag .. o.o                                      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Den vah nog lite tråkig .. men det blir nog bättre sen ! ;D                       







Av Fridish ♥ - 17 september 2011 10:15

Hejsan ! 

Min bästis på MSP ~Rebecka~ har gjort en ny film som heter

''Nya Killen''

Den är jättebra ! Hoppas att ni ser den, jag kan jättegärna visa en sen från del 2. Jo, jag glömde säga att del 2 av ''Nya Killen'' har kommit 

ut !

 

( klicka på bilden för att göra den större )

Men medans ni ändå håller på.. kan ni se nya delen av Love You ?

Snälla ? ...

Men nu ska jag fortsätta ! 

Ciao ! <3

 

Av Fridish ♥ - 17 september 2011 10:12

Hejsan ! Ja, rubriken stämmer ! Jag vill inte lämna mina fantastiska bloggläsare.

Jag har 15 bäsökare igår ! Jag vill aldrig sluta, men någon gång mste jag .. ; /

MEN DET ÄR INTE ÄN ! ;D

Men jag kommer med ett inlägg snart, jag ville bah säga att bloggpausen är över !

Hejdå ! :**

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards