MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 2 september 2011 07:52

Hej, Ryan ska komma aldeles strax .

Då ska vi åka till skolan, just nu kör jag pekfinger valsen, så var berädd på att jag kanske stavar fel, för jag har min lille brosra hängande på mitt huvud, och det här är INTE ett tidsinställt inlägg

( tids )

Okej men nu plingade det på, herråh sötisar !

 

Av Fridish ♥ - 1 september 2011 15:27

Hej . Nu har jag gjort en så kallat '' personlig '' blogg .

Den heter www.madlyne.bloggplatsen.se

Jag blev jättenöjd med den .

Hoppas att ni kollar in den ! Jag kommer blogga ungefär lika mycket på båda .

Men nu måste jag få igån Madlyne bloggen !

Ses ! :]

 

Av Fridish ♥ - 1 september 2011 12:30

Idag ska jag till dansen som vanligt -

Ska köra par.

Jag dansar Disco dans om ni undrar ^^

Tästa ??

Men det är iaf jättekul !

Haha, vilken rolig rubrik jag kom på ! x3

Hjälp Millan885 upp i level ! Men måste lägga mig nu ! Herrå


Av Fridish ♥ - 1 september 2011 10:00

Joo, jag håller på med en såklallat '' personlig '' blogg .

Där jag skriver om mitt VANLIGA, NORMALA liv :D

Jag har gjort klart headern, men jag har lite design kvar .

Jag tror att det blir klart imorgon ( tidsinställt inlägg nu )

Jag ska kämpa ! KÄMPA, KÄMPA, KÄMPA ! ;D

Den kommer bli lugnt mycke snyggare än alla era läsares designer tillsammans ! >:D

Nääe, drev. Men den blir nog bra ! ^^

Jag vill jättegärna ha många bäsökare på den personliga bloggen .

Hoppas att ni inte är arga för att jag inte bloggar så mycket. Men jag ska göra 2 tidsinställda inlägg till, om jag hinner dåh xD

Men nu måste jag fortsätta .

Herråh !

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards