MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 30 september 2011 19:44

Jaao, rubriken stämmer !

Jag bah gjorde en Bonny skylt .. Hade lust .. xD

  Aja, ciaoo ! ♥


Av Fridish ♥ - 30 september 2011 19:17

Joo, jag tyckte lite synd om Bonny så varför inte ??

     

Tare lungt silver !

Jag tar inte bort Silver time, bara om du är snäll mot Bonny och hjälper henne med idéer och vad hon ska säga och så ! d:

Okok ?

Men ciaao ! ;**

 

Av Fridish ♥ - 30 september 2011 18:49

Kolla in vad coolt !

Man kan inte vara närmare 251.000 fame. :O

  

(Klicka på bilden för att se den bättre)

Jaao ...

Det var allt typ ?

Och jo, juste.

Imorgon äre disco dans tävling. Komentera om du oxå ska till Hallsberg och tävla, för det vore coolt att träffa någon från msp ! O.O

Aja, herråh ! ;**

 


Av Fridish ♥ - 29 september 2011 07:26

Kolla !..

Msp borde ändra ''förvånad'' till sådär som Lightning ser ut .. xD

Fan va snyggt ! x]

Men nu ska jag dra till skolan, ciaaaoo ! ;**

   

Av Fridish ♥ - 29 september 2011 07:07

Haha, jag kom inte på någon rubrik .. xD

Men jag undrar om ni kan klicka på följa bloggen ? Snääälla ? (I)

Tryck på filen under.. Och men herråh ! :**

Juste, gilla den på fb oxå !




http://www.bloglovin.com/blog/2683209/m1109961f1103953870694/follow



Av Fridish ♥ - 28 september 2011 20:57

Jag ska ha utveckings samtal imorgon .. Dx

FAAAAN !

Jag hatar det, det ända man kan göh är att sitta och le och nicka .. o.-

SÄÄÄÄÄMST ! x-o

Den som tycker att det är roligt ska få en käftsmäll om vi träffas någon gång .. akta er .. xD

Men aah, just nu tittar man på Idol ..

Det är väl kul ? ^^

Och man tvingar även typ alla man är vän med på MSP att kolla på änns filmer, smart ? Cx

Och nu blev det LÅNG paus till idol börjar igen..

House är emellan..

Så hejdå ! 

( Ska KANSKE börja göra tidsinställdainlägg igen )

 

Av Fridish ♥ - 27 september 2011 21:10

Jag vet att jag har dålig uppdatering, men jag ska dansa hela veckan.

Måndag var den ända  dagen jag slapp dansen. Men dans e

jätteroligt ! Så det gör lixom inget. Jag dansade idag. Det var coatchad ( stav ? ) med maud .. Det gick jättebra ! Hon skällde på Fanny ( min parkompis ) typ HELATIDEN. Medans jag gjorde JÄTTEstarka armar och hon lösa och fina som en ballerina ! xD             Men det dära med uppdateringen.. jag ska försöka ! Men var berädda på att det kan vara dåligt med uppdaterning, som jag nyss berättat om ? Men nu äre en sak jag är besviken över .. Min nya film                                           Det är bara 18 som har sett den .. Gud, jag är i level 9 och har bara 18 som tycker om mig ? o.- Ni e jag besviken.. Om ni kollar mina andra filmer ... typ 30 pers har sett '' Den försvunna milkshaken '' och den SÖÖG ! Plus att jag var i level 3 när jag gjorde den. Men nu äre lägg dags, Ciaoo ! <3                                                                              

  














Av Fridish ♥ - 26 september 2011 21:07

Nu äre bloggtid igen !

Och kolla vad fint jag redigerade. ;D

Gjorde mig ''solbränd''

MOWHAHHAHAH !

Ingen på HELA msp kan köpa så här perfekt solbränd hudfärg ! >:D

Men jag ska bah säga en sak till.

Nu gör jag designers gratis, iaf headers..

Men om man vill ha en avslutnings namn skylt och bild.

Då får man ge auto !

Passa på ! >;D

Aja, hejdå !

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Skapa flashcards