MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under december 2011

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 23:45

Nu ere tidsinställt, men jag vill bara säga gott nytt år i tid, och detta blir lixom andra gången! x)

Men aja.. ^^

 

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 19:55

Jao, det har jag, och jag har rekord just nu, med en preson! Yey ^^

Men jag ska ha mer! o3o Så om ni har fler datorer, besök bloggen på dem 8))

Eller tipsa vänner så får ni en sak av mig! c:

 

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 14:16

JAG GLÖMDE NÄSTAN ATT JAG SKULLE BERÄTTA OM MIN DRÖM! HAHAHAHAHA..

KAN INTE SLUTA ATT GARVA!


MEN LET'S GO..


- Snälla Becka? Det är ju Milan mot Real! gnällde jag.

- Jaja, bara för att du ska sluta gnälla om det, om och om, igen ..

- Yey!


Vi har suttit på matchen hela tiden, och det är nu 10 sek kvar av matchen och Cristiano dribblar med bollen, stämmningen är just nu, 1-0 till milan.

Och I MÅL MED 3 sek kvar! ( Haha, jag är roligt! ;3 )

- Bästa matchen vaaaa? frågar jag Becka förhoppningsfullt.

- Ao.. Men kan vi gå på stan? Sneeeeela?

- Jaja, jag tvingade med dej på match, och du mej till stan.

Hon log och vi börjar röra på oss.


- Jag kan hjälpa dej med dina kassar! säger jag till Becka och tar en åt henne.

Tack säger hon och tar upp en från marken, sedan går vi och båda tittar ned i marken.

Så krockar Becka i någon, så att dem nästan pussas ( x) ), och det var..

  ( Google bild )


( HAHAHHAHAHAHAHA, KAN INTE SLUTA GARVA! )


Så han ställer sej upp och räcker fram handen åt Becka, men hon säger:

- Madde, kan du hjälpa mej upp?

Jag nickar och räckar fram handen. JB bara harklar sej, drar bort handen och fixar din push up..

Sedan går han iväg en bit, efter ett tag kommer han med Autografer och jag o Becka slänger dem i sopen när han ser på.

Han höjer ena ögonbrynet och går.

Sedan kommer någon springandes.

- Har ni sett Justin? frågar RASCAL FLATTS! (L'

- Han gick ditåt.. säger jag och pekar.

Rascal nickar och Becka ser ut att spricka...

- JAG ÄR DITT STÖRTA FAN! KAN JAG FÅ EN AUTOGRAF!?!?!?!

Jag börjar skratta för att Becka säger att hon hatar honom.

Men han ger oss autografer och går till JB ( -.- ).


SLUUUT! ÄNNU EN GÅNG, BÄSTA DRÖMMEN!

 



Av Fridish ♥ - 31 december 2011 14:12

 

 

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 13:48

Häääy! 8D Såg lixom på Lines blogg att hon hade lagt ut Hundparken videos, och jag tänkte visa min favorit! c:

HAHAHAHAHAHHA... 8]] BÄSTA! x)

 


Av Fridish ♥ - 31 december 2011 12:23

HAHAHAH, JAG OCH LULLANH E FETT RANDOM IBLAND .. XD

       

Lullish .. x)

Kommer mer bilder sen, det var allt jag hann att ta.. (i'

 

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 11:43

   

Av Fridish ♥ - 31 december 2011 10:38

Joe, och ännu en gång, tack Jonte! c;


Men nu till frågorna du fått svar på Skrillex! Och.. Hoppas att du inte tyckte att det var för ''Privat'', för att jag lägger upp de nu! :]

 

-.-

Nu stavade jag fel på¨den.. xd

Men nu får ni stå ut me det! Nobody's perfect?

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards