MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 31 augusti 2011 22:00

Jo, ''tids'' hoppas jag att ni vet vad det är ?

Men YES .

Det blev ett till tids inlägg !

Men jag venneh vad det ska handla om ?

Oj, joo..

Tycker ni att jag ska börja på den ny Design ?

Det var fråga 1 av 2 .

Ska jag skaffa en personlig blogg ?

Men jag har typ redan bestämmt mig på 2an.

Jah, jag ska skaffa en personlig blogg .

Jag kommer blogga ungefär lika mycket på varje .

Jag kanske bloggar mest här någon dag, och mest på min personliga blogg någon annan dag .

Hoppas att ni följer båda. Men jag kan inte säga vad den personliga bloggen heter än, få jag har inte gjort den än xD

Men hoppas att ni svarar på fråga 1 då !

För jag behöver värkligen veta, vad tycker du ?

Jag kanske ska byta färg på HELA bloggen ?

Vem vet . Vi får se vad ni tycker !

 

Av Fridish ♥ - 31 augusti 2011 21:45

Hej hej !

Just nu är klockan :

21.45 så jag MÅSTE snart lägga mig..

Vill ni veta en pinsam sak ??

....

Jo, det var så här ..

Jag har alltid larm på 06.45 för att jag ska kunna ''morna'' (stav) mig .

Jag mornade mig lite FÖR mycket ! Så jag vaknade 07.55 !

Det var för att Ryan plingade på .

Så jag släppte in han, lät han kolla på Tv så blev jag klar ..

08.01 !

Då vet jag att det tar 6 minuter för mig att göra mig i ordning ! :'D

Så jag kan lika gärna vakna 08.10

För då är jag framme i skolan 08.20 ungefär !

Men det kanske bara blir 1 tidsinställt inlägg idag. Sorry ! ):

Jag bloggar om det här imorgon igen OM det händer ! xD

Men hejdå !

Ta hand om dig ! ;*

 

Av Fridish ♥ - 30 augusti 2011 20:22

 

Någon undrade hur jag tog bilder från msp och från IRL .

Jag gör såhär ...

Hur jag gör från msp, det finns i ett inlägg på sida 2 eller 3 .

Men från IRl gör jag såhär:

Jag har en Xperia X10 Mini .

Den har ju 5.0 mp ( megapix (stav) xD )

Så jag tar en bild, skickar den till min mejl adress och hämtar bilden.

Så lätt äre !

Jag tänkte ta en bild här om nu, med min mobil dåh . xD

Jag visar bilden i ett annant inlägg .

Hoppas att du förstog . Annars, fråga igen !

 

Av Fridish ♥ - 30 augusti 2011 17:01

Nu har jag gjort en ny header till .Ryan.

Så jag har bara själva bilden kvar !

Okej.. men nu måste jag sluta, hejdå ! ;*

 

Av Fridish ♥ - 30 augusti 2011 15:39

Här kommer dagens moviestar .

Som spelade fjortis idag i skolan och hade på sig klackskor för att driva med alla ! xD

Han e fett skön ! x)

  

Ge han massa autosar . Han MÅSTE nå level 6 .

Annars får ni stryk ! xD

Men ge han autos .

 

Av Fridish ♥ - 30 augusti 2011 12:45

Hej .

Ha med mig i Love-tema filmerna . Jag har 2 animeringar från temat.

Så har jag kiss, im in love , blow kiss och blushing .

Så ha med mig !

Jag har 2 lookar oxå !

Hoppas att ni röstar på mig, dem som har med mig, kommer jag rösta på .

Om det är typ.. 4 filmer som har med mig, då tar jag på vilken som är bäst ! ^^

Tjecka bloggen..

www.fellanbror.bloggplatsen.se

Jättebra blogg !

YES ! Det var det sista inlägget jag behövde länka ! Yes, yes, yes !!!


Av Fridish ♥ - 30 augusti 2011 11:45

SLÖÖÖÖJ ! YES ! Slöjd är bäääst, slöjd är bääääst !

Det här inlägget är mest för att reta Sandrieee !

:P

Och..

Gå in på  bloggen ..

www.fellanbror.bloggplatsen.se


Klicka på filen för att komma dit !

Herråh ! ;*  

Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 20:29

TJOOO !

U know.., jag har lovat att jag ska ge reklam för en blogg, nämligen .ryan.'s

För då ska ha länka min blogg .

Så ...

www.fellanbror.bloggplatsen.se


LOOOOK !

Har gjort header till honom, så...

Men jag kommer skriva det här i 2 inlägg till ! Okej .

Hejdå !



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards