MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 7 september 2011 20:54

KAN NI FATTA DET ??

JAG ÄR I LEVEL 8 !!!

INGEN KAN VARA GLADARE ÄN JAG !

GRANNARNA UNDRADE VARFÖR NÅGON SKREK ! OOPS ... xD

Gash, jag får sluta med Caps ... Cx

MEN ASSÅ SHIIIT !

Kolla in !

  

AAH !

Men tack för allt ! ;**

Hejdå sötisar !

 

Av Fridish ♥ - 7 september 2011 14:54

Hej .

Min avskedningsfest ska börja om 5 min och det har redan kommit 3 st !

Haha, har bästa vännerna !

Men nu måste jag vara me dem ! Så hejdå sötnowsar ! Ni är mer än gärna välkomna.

 

Av Fridish ♥ - 7 september 2011 13:45

Jag kommer ha en avskedningsfest . Den är i mitt rum mellan

14.00-17.00 Kommer göra ett inlägg när jag är hemma .

Så håll koll på bloggen .

Men vi får se på avskedningsfesten om jag slutar eller inte !

Okej ! Älskar er ! Hejdå ! :♥


Av Fridish ♥ - 7 september 2011 13:30

...Fastnat i den ! Fett bra ! 8D

Love, love, love ! ♥

Här kommer den !

BÄÄÄSTA !

Love it or hate it ! ♥

Haha, visste ären bra ?

Måste dra, ska duscha ! Hejdå !

 

Av Fridish ♥ - 7 september 2011 11:45

Imorgon ska vi cykla Lången Runt som det heter .

Det var jättekul förra året ! ^^

Men den här gången får man inte köpa glass, för glassen är slut =,,=

Men vi kommer stanna när vi kört halvvägs och äta, bada ''leka'' som kanske 4'orna vill göra ..

Men mer kommer ikväll !

C U !

 

Av Fridish ♥ - 7 september 2011 10:15

Om jag kommer upp i level 8 slutar jag absolut inte !

Men det är inte bara för att jag ska be er att ge autos eller något sånnt ...

Men jag kommer ha en samling, i mitt rum.

Jag får se om mina vänner ställer upp. Men det tror jag ? ♥

Jag har världens bästa vänner.

Hoppas jag då.. ♥

 

Av Fridish ♥ - 6 september 2011 20:41

Hejsan världens sötaste bloggläsare !

Men jag tror att det är dags för Frida att dö, jag har tänkt efter lite ..

Jag har ett liv IRl och jag vill värlkigen inte förstöra det ....

Jag KANSKE inte ska sluta, emn det beoror på hur vissa uppträder.

Jag evt inte .... imorgon kanske är min sista dag på MSP .

Kanske inte ?...♥

Men jag vill bara att ni ska veta ...

Jag älskar er alla ! ♥

Ni har gjort mitt MSP liv till en dröm .. men just nu känns det som en mardröm ...

Förlåt .. jag kanske slutar imorgon ..

Men bloggen åker inte bort ...

Jag kanske bloggar här lite då och då ...

Men nu måste jag sluta ....

Hoppas att ni vet det här ...

I L♥ve U !

 

Av Fridish ♥ - 6 september 2011 16:52

Hej. Jag håller på med en ny design .

Jag tycker att den är jättesöt ! ^^

Men för att kunna göra klart designen MÅSTE jag ha det här ...

Men köp gärna den andra saken oxå !

Snälla, snälla, SNÄLLA ??

Jag behöver dem ! Själv kommer jag köpa 2 av sakerna. Möjligtvis....  Hawaii blomman och Magic Glow !

Okej ? Så ni behöver bara köpa Håret och skorna !

Snälla än en gång !

Men nu ska jag till dansen ! Hejdå ! Snälla köp ? :)

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards