MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under juli 2011

Av Fridish ♥ - 31 juli 2011 11:39

Yupp .. rubriken stämmer !

Den som vann var :

LoveFaithHope !

Hon tyckte att det stog Madde , och det var det det var ! (:

Jag heter ju Madeleine IRL .

Jag tyckte att jag skrev '' Madde '' rätt så tydligt , till och med min pappa kunde gissa rätt !

Jag har fått rätt så mycke fame på sista tiden !

Kolla in !

 Eller hur ?

Men vet ni vad jag gjorde igår ?

Jo , jag var på Fårö !

Men nu måste jag ut och bada i poolen ! Hejdå !

Av Fridish ♥ - 29 juli 2011 15:33

Hej igen ! Det har kommit ett nytt tema ! Ett kul tema ! ( Vad jag tycker ! )

Håren var jätte snygga ! ( Fortfarande vad jag tycker -.- )

Det är massa flugor i husvagnen.. så jag är rätt irriterad ! -.-''

Hejdå.. -.- 

Av Fridish ♥ - 29 juli 2011 15:16

Yes, yes, yes ! Ska bli VIP igen ! Lyckades att övertala pappa ! Är överlycklig ! ;DDD

Älskar han ! (:

En bild på mig IRL önskas... det kommer ni få ! En bild när jag är på Gotland kanske ?

Men en person har komenterat ! Bra ! Fortsätt så ! Tänk på att man får en present ! 

Ett kort inlägg ? Men jag måste köpa VIP, EN MÅNAD ! ;DD

Harebra ! Köp mycke chokla ! xD

 

Av Fridish ♥ - 28 juli 2011 09:42

Hej ! Här kommer svarET på frågestunden.


1. Hur gammal är du?

2. Vilket datum föddes du?

3. Hur många syskon har du?

4. Kan du lägga upp en bild på dig IRL?


1. 11 år, är en 00a

2. 27 Juni 2000

3. 2 eller inga.. xD Jag har bara halv syskon

4. Visst, men det blir senare det !


Det här räcker ?


 

):

Av Fridish ♥ - 27 juli 2011 21:35

Hej.. ): Om ni undrar varför jag är så ledsen är det för at det bara är EN person

som frågat på frågestunden.. ):

Men aja.. denns svar.. KOMMER I NÄSTA INLÄGG ! :P

Så jaja ! Är glad att jag har dator.. som funkar ! (:

Men nu ska jag årdna en liten tävling..

Man ska gissa vilket namn som står i den här färgröran !

  xD

Jo.. man vinner en present, så man MÅSTE skriva in sin moviestars namn. Okej ?

Och fråga inte hur lång tid det tog att göra den ! -.-

Okej..

Herråh ! <3 //

 


Av Fridish ♥ - 26 juli 2011 21:48

Haha ! Vet ni vad jag upptäckte ?

Jo.. att jag har haft besökare när jag inte bloggat ! xD

Jag har haft 10 st.. men inte så mycke mot tex.. Jennistar ? 

Men hon har ju flera hundra per dag ? 0.0

Läskigt ! Jag som bara har 10-20 st ! O.o

Men jag har en bild som jag vill lägga upp.. har inte lagt in bild en bild på min moviestar på .. jag vet inte, men på länge !

Så här får ni se..

Jag vet.. jag har jättelite sc men jag tänkte täcka för det, men.. alla har haft lite sc någon gång ? 

Så nu känner jag mig stolt ! :D

Fått rätt så mycke fame på sista tiden.. eller iaf för att inte varit inne på.. 2-3 dagar ?


Det är iaf rätt bra vad jag tycker ?

Men det var allt ! Frågenstunden är igång än !

Ingen har frågat ! D: Men det har bara gått 10 min så.. jag kan förstå det !

//

      

Av Fridish ♥ - 26 juli 2011 21:17

Hej igen ! Idag har jag min första frågestund. Ska bli jätte kul !

Hoppas att många frågar något.. Den är över imorgon ! Så jag hoppas att internet funkar imorgon ! Nu får ni en liten bild ! :D

 

//  

Av Fridish ♥ - 26 juli 2011 20:19

Hatar värklien alla hackare ! Greta räknas INTE ! Hon vah bara ...

Asså hon har blivit av med alla sina gubbar pågrund av hackare.. så

det är okej för mig ! (;

Men det värkar vara många som blir hackade ! D:

   Stackarn.. ):

Hoppas att det går bra.. Men det var det.. kommer blogga sönder mig idag ! Aah.. men det är för att jag kanske inte kommer blogga imorgon, eller i övermorgon.. Så jag ska blogg mycke !  //                       













 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards