MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 31 mars 2012 23:32

¨

Jiam Pieber. Bara jag som tyckte att han blev lik Harry? o:

Men bara mycket snyggare/hetare/sötare/gulligare/finare.. osv osv.. (i)

    

Av Fridish ♥ - 31 mars 2012 12:17

Jätte många vill flytta till blogg.se. Känns som att jag oxå vill det.

Man blir påvärkad av andra. Eller vad tycker ni? :3

Iaf, jag ska snart ut i parken med Jens - min lillebror - o gunga. 

Det var antingen det eller att städa rummet.. x)

 

Av Fridish ♥ - 31 mars 2012 12:00

Först trodde jag att man blev tvungen att ta ngn i högre level för att alla andra har gjort så. Men så är det inte. Och den jag ser upp till så himla mycket är:


Nu har hon slutat så.. ;/ Men jag ser fortfarande upp till henne. Vi tävlade förut, det var jättemånga som tittade på hennes filmer. Hon låg typ alltid 1.000 fame före mej, vi tävlade tills vi var i level 8, jag fick mer fame än henne.. Kom upp i level 9, när jag kommit upp i level 11 och hon var i 9 slutade hon. :( Sen fick hon mycket hjälp av mej när hon slutade och kom upp i level 10. Känndes som att jag var skylldig henne det. För jag gjorde bara kf i level 9 sen. Det känns som att jag fuskar som en idiot. Men detta är ett spel där man levlar, och jag är jätte tävlings inriktad ska ni veta. Jag sa alltid till folk:

- Var försiktig, jag kommer om dej snart. 

Och det gjorde jag faktist alltid. Men jag skiter faktist i leveln nu för tiden, level 14 räcker för mej.. :) Bara jag har kvar vännerna.


Det blev långt, och dramatiskt.. o.o

Men en annan jag ser upp till är:

Justin Bieber.

Han har ett så otroligt fint hjärta..

   

Av Fridish ♥ - 30 mars 2012 22:26

Hon bor i skåne på husvägsgatan 53. Så alla vet ;*

   

Av Fridish ♥ - 30 mars 2012 12:00

Novindras 

Linkes 

Jontes


Det e dem 3.. o.o Men det finns självklart bloggar jag kollar lite då och då.

Men Novindras, Linkes och Jontes kollar jag varje dag! ^^

 




Av Fridish ♥ - 30 mars 2012 10:00

Finaste rösten ever? o:

O inte bara det, kreativt, tänk hur mycket tid dom mst ha lagt ner för att skriva om hela sången? o;

Iaf, vad tycker ni om dom? (;

Gammal.. x)

( Tidsinställt )

   

Av Fridish ♥ - 29 mars 2012 21:43

Som ni kanske ser har jag nya skyltar i menyn, eller inte nya, för jag har aldrig haft skyltar.. x)

Like/Bike? c;

   

Av Fridish ♥ - 29 mars 2012 21:07

 

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards