MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Super agent 004 ! - Och 002 faktist .. -.-''

Av Fridish ♥ - 18 september 2011 11:02

Hej ! Jag tänker göra en ny serie ! Men inte en film serie, utan en här.

Blir inte de kul ? xD

Men här kommer de.. SUPER AGENT 004 ! - Och 002 faktist ! -.-''

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RIIIIING ... lät de från telefonen ..

- Hej ! Det är superagent 004 ! ... och ... ööh, någon mer xD

- AGENT 002 FAKTIST ! -.-

- Jaha, någon har stulit din banan, okej ! Vi tar tjuven.

- Vi har fått våran första kund på 4 månader ! 8D

- YEEEES ! ;D

- Uppställning.

- VÄÄÄÄNTAA ! Du måste mata Silver ! x@

- Det är din hund agent 004 ! -.-''

- Jag vet, men jag pallar inte .. -.-

- Ååh .. 0.-'

- MEN TÄNK AGENT .. ööh, vad hette du nu igen ?

- 002 ! ;@

- Jaja, men vi har fått en .. KUUUUUND ! 8D

- Tänk att du alltid ska täcka mitt örhänge ? -.-''

-.-'' .....

- Men nu har vi en banan att rädda ! 8D



                                                                                                                                                                                                                                                     - Där är tjuven !

- Och hur vet du de agent 004 ?

- Men det är ju bananen i pijamas ? -,-

- Du är knäpp ....



- Nä du är !

- Det är inte läge för att leka agent 004 ! -.-

Vi träffade en fransk tjej påväg in till banan butiken ..

- DU ÄR BANANTJUVEN !

- Käft agent 004 ! -.-

- Hej .. vem du nu än är ..

- Jag är en super agent ! :D

- Eeh .. här har du mitt numer, du e söt ..

- Tycker du att han är söt ? Agent 002 ? O.O 

- Jag måste gå ..                                                                                             - Jag litar inte på henne .. O.o                                                                     - Och när blev du smart agent 004 ? o.-                                                     - Venneh .. typ för 5 minuter sen tror jag .. o.o                                      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  Den vah nog lite tråkig .. men det blir nog bättre sen ! ;D                       







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards