MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under september 2011

Av Fridish ♥ - 25 september 2011 09:25


Men jag fick en liten komentar ...

 

Anonym om http://mspfrida.bloggplatsen.se/2011/09/25/6309837-bloggpaus/


Komentaren:

men asså vad är det med dig kolhuvud o.-


Svar;

Asso jag blir inte arg, iriterad eller ledsen..

För jag vet om någon komenterar taskigt ären bara avundsjuk .

Så tänk på det nästa gång du komenterar idiot .. -.-''

Av Fridish ♥ - 25 september 2011 09:19

Hejsan !

Nu tar jag en RIKTIG bloggpaus .. D:

Asso jag har inte så mycket tid eller lust att blogga.

Men om ni fortfarande vill veta vad som händer i mitt liv..

Kolla den här bloggen !

www.msprandoms.bloggplatsen.se 


Okej..

Hejdå ! ;**

Kommer sakna er .. D;

 

Av Fridish ♥ - 23 september 2011 12:20

Asso Logan var i samma rum som mig ! O.O

Fett coolt !!!

Ser ni honom ?

Han som säger '' Jag vill ''

Och Becka förstörde bilden med att säga '' Becka pawaah ''

Men nu måste jag fortsätta att  försöka bli vän med honom .. d:

 

Av Fridish ♥ - 23 september 2011 08:22

Hej.

Joo jag såg på Lucky Deliz blogg att hon hade börjat med engelska msp..

Så varför inte ?

Och titta vilket kul lagg det var när jag nyss hade kört Quiz och sen gick in i mitt rum ..

   ( Klicka på bilden för att göra den större )

Aja, men nu ska jag kämpa upp mig i level 3. Kom liksom nyss upp i level 2. Och jag har spelat igår .. typ 15 min och idag 20 min..             Så det går bra ..                                                                                                





Av Fridish ♥ - 22 september 2011 20:47

Just nu sitter man och myster med familjen .

Vi tittar på Robinson .

Och innan ni frågar, ja jag har om redigerat bilden ..

Jag har gjort konturerna starkare och suttit på lite skugga runt .

Ja, men nu ska jag fortsätta kolla.

Hejdå ! :**

( Så att ni bara vet .. JAG ÄR I LEVEL 9 TACK SÅ FUCKING

MYCKET ! Jag vet, fucking har blivit mitt favvo-ord ! xD )

 

Av Fridish ♥ - 22 september 2011 14:48

  Jag håller på med en film, gissa vilken ?

Nääe, palla .. för ni vet säkert..

Jo.. LOVE YOU DEL 3 ! ;D

Jag ÄLSKAR att göra filmer, bara man är på film humör !

En bild kanske ?

  ( Klicka på bilden för att göra den större )

Men nu måste jag fortsätta !


Av Fridish ♥ - 21 september 2011 17:29

Just nu pluggar man inför NO-provet.

Så jädra tråkigt 1 o.-

No= Fucking sämst ! -.-

Så jag ser värkligen inte fram emot imorgon !

Kort inlägg jag vet, men jag ska kila iväg till dansstudion nu !

Herråh !

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards