MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 11 september 2011

Gästbloggar! ;D

Av Fridish ♥ - 11 september 2011 15:47

Hej! 

Madde (aka Frida), har inte hunnit blogga idag så hon fråga mig om jag kunde gästblogga! Jag är Rebecka! På msp heter jag ~Rebecka~, men om man ska söka på mig skriver man ~~Rebecka~~. ;D






Jag har en egen blogg, men det är en personlig: rebeckaas.bloggplatsen.se
Skulle ni kunna hjälpa mig upp i level 4? Har 1000 fame kvar! 

Skulle bli glad om jag fick en auto, eller en present. :D

I alla fall, jag håller på att göra en film, lite ointressant kanske men ändå. ^^

Den filmen ska handla om kärlek (ovanligt! xD), skulle gärna vela visa en ''sneak-peak'' men jag kan inte lägga upp bilder på den här datorn som jag har redigerat. D: 

Skulle även bli glad om ni såg på den när jag släpper filmen! Hoppas jag inte kräver för mycket nu? ;s Fast det är inget måste dåe! 

Aja, det va allt för mig!


Ciao! ;* ♥

 

 
 
Ingen bild

kakoi

11 september 2011 16:54

är du delux syra???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? är hans kompis!!!

Fridish ♥

11 september 2011 21:18

Nej, jag är DeLux kusin, och jag vet att ni är vänner på MSP ! ;b

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards