MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 11 augusti 2011 22:00

Helluh !

Nu har man badat klart ! Men det var lite fööör varmt ! ''Råkade'' lixom vrida på .. x$

Ha det bra .. kort inlägg ! Sorry !

Hejdååå !    

Av Fridish ♥ - 11 augusti 2011 20:12

Hejsan ! Jo.. jag har gjort klart den sista kategori grejjjjimojjjjjjjen ! xD

Gissa hur många J det var , årkar inte räkna själv x$

Men så här ser den ut !

  

Hihi .. ^^

Men snälla rara hjälp mig med de 1.000 sista famen ! ;3

Men nu till det snygga, långa, sexiga .. xD Nääe drev. Men HÅREEET !

  

Så ?

Tycks ? xD Men jag tycker om det !

Men nu måste jag ta ett snabb bad ! ;D

Ses !

 

Av Fridish ♥ - 11 augusti 2011 15:00

Hejsan ! Det har kommit ett nytt tema ! (:

Älskar det !

Men en liten bild på temat !

   

Älskar håret ! ^^D

 För skönt ! xD

Men nu måste jag gå, plockar vinbär. Vi har gjort saft !

Och, jag ska jobba med en nny kategori skylt ! ;DDD

 

Av Fridish ♥ - 10 augusti 2011 23:23

Ja, rubriken stämmer ! Nya kategoriskyltar ! Här kommer några av dem !

Så har man ...

Och så har man några kvar, men jag visar bara 2 till !

Tycks om den ?

Jag tycker iaf om den ! ♥

Och den sista skylten !

Så ni vet. Jag bara tog någon som hade I'm In Love !

Äsh, jag kan visa en till !

Det var några, får se om jag kommer på några mer ! ♥

      

Av Fridish ♥ - 10 augusti 2011 10:55

Hej, nu kommer det mer ! (:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Repris: Så jag loggade in på MSP istället.


Jag såg att jag hade fått en vänförfrågan

Level 4 .

Näe ..  Själv var jag jätte nära level 7 ! Typ 10.000 fame kvar ! :O

  Jag såg det inte innan .. man sen kollade jag min mail ...


Så hände det !

  Jag kännde hur tårarna ville ut, men jag höll mig. Justin .. ):


Varför ? Jag tryckte på han.. då var han ihop med en tjej i level 14 ! Känner mig dissad ! Och arg på samma gång ! Justin .. ): Jag ska ge igen någon gång, så passa dig Justin .. Sen plingade det på dörren.. Vem kan de vara ? Jag kollade och det var ... Linus i min klass.

- Vad vill du Linus ? -,-

- Säga förlåt ...

- Varför det då ? ^^

- Du är ju efter ! xD Fattar du inte ?

- Näe .. -.-

- Det var jag som ställde in larmet .. xD Världens bästa skoj ! xD

- Jaha .. -.- Jag kämpar med en sak just nu ska vara vänlig att gå .. -,-

Han sprang iväg. Jag är så less på allt just nu , jag vill bara att någon kunde ta mig till andra sidan jordklotet .

Jag skulle vela åka till Australien !

Där har dem Vinter nue ..

Så det kommer regna så mycke att skolan var stängd, då skulle jag kunna spela MSP hela dagar ! xD

Jag kollade ut . Vilken sol. Jag bestämde mig att ha på mig en rosa look ! En liten somrig look ! ;D

Så jag satte på mig den ..

  Jag tog min väska , och gick ut.

Jag gick ut .. och fick massa hagel på mig. Hela min look blev förstörd ! D:

Ååh .. -,,- Inte regn .. Men då kanske min önskan slog i uppfyllelse .

Det ringde på min mobil.

- Hej det är Monica .

- Hej det Frida .

- Jo det är så här, skolan har blivit helt översvämmad ! Så ni får ledigt i 3 dagar . Ett tips . Öppna inte dörren.

- Men varf

Pip, pip, pip.

Hon la på -.-

Jag brydde mig inte direkt, så jag öppnade dörren .....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så det avr allt för mig .. Hoppas att ni gillar historian, kom ihåg att jag har en tävling på bloggen oxå , kanske 2-5 inlägg längre ner !

Ses ! ♥

 







Av Fridish ♥ - 9 augusti 2011 23:07

Nu kommer det ..

Min novell ! ;D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag sov som en stock, men jag vaknade av att mitt alarm ringde !

- Oh nej.. säkert min syrra, igen ! -.- , Stönade jag

Hihihi hörde jag från dörren !   Jag förstog direkt !

- ERIKA ! Skrek jag

Men jag hörde bara fotsteg ..

Jag blev iallafall riktigt arg.

Det behövde inte vara Erika, det kunde vara Fredrik som kollade på min mobil igår.

Om det var han ....

  Jag tittade snabbt på klockan ..

08.33

- Ååh .. då är det bara att försöka somna om .. -,-

Men det är inte så lätt ..

  Jag vered och vände mig

   Det brukar ju vara svårt .

Så jag fick gå upp och spela MSP .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt att det blev lite kort, ska sova BYE ! 

Av Fridish ♥ - 9 augusti 2011 22:58

Hejsan ! Jag bara älskar att skriva Noveller, och att läsa dem ! xD

Tex..

 http://rebeckaas.bloggplatsen.se/2011/07/29/5916825-premiar-vid-manskenets-skugga/#kommentarer


Det är min kompis IRl's Novell !

Älskar den ! Så jag tänker göra en !

Så det kommer komma lite i nästa inlägg ! ;3  

Hej

Av Fridish ♥ - 9 augusti 2011 17:07

Hej, idag är jag med .ryan. och vi har plockat vinbär.

Mamma ska göra saft.. så vi ställde upp.

Och så tiggde man såklart pengar .. (i)

xD

Men en liten bild på när vi plockar !

  Vet .. dålig kvalitet.. men den får duga.

Klicka på bilden för att göra den större !

Jag satt mäst och latade mig när jag och Ryan plockade ! xD

Lite som på bilden..

Tack , herråh ! ♥♥♥

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards