MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 21:00

Nu ska jag visa er var jag bor ^^

   HELA den övervåningen , INGEN får ta den lägenheten !

Och när man tar hissen upp, och gåt in ser det ut såhär !                       DÅLIG KVALITE ! I know . Klicka på bilden för att göra den större ,  Men jaja ... herråh ! ;*                                                                                     





Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 18:27

    

Sen dagens outfit 2 !

  

Så ^^

Har värkligen blogglust idag, så det blir nog JÄTTEMYCKET inlägg .

Det har redan varit 3 . Så hoppas att ni blir nöjda ?

 


Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 17:56

Joo, det var Jessica som undrade om hur man la upp bilder på MSP .

Så visst klart att jag kan ta upp det.

Ni kan se vad hon skrev 2 inlägg längre ner .

Okej ?

Först går man in på Artbook ( Om ni vill lägga in bild på eran Moviestar )

Sen trycker man på en knapp som heter ''PrtSc'' eller ''SysRq''

Fast det kan stå båda !

Sen går man in på ''Paint''

  

Och trycker ner ''Ctrl'' och ''V''

Sedan trycker du på beskär .

  

Efter det trycker du på den här knappen .

  

Sen trycker du på ''Öppna''

Sedan trycker du ned ''Ctrl'' och ''X''

Då kommer bilden som du beskärt upp, och då trycker du på beskär igen ! d:

Sen sparar man den genom att trycka på den här :   

Då skriver du in filens namn tex.. sdsddsdsdsdsds som jag brukar skriva .. xD

Men hoppas att du förstpg, annars skicka en fråga om du vill att jag ska förklara tydligare .

 

Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 17:38

Jaao, det är sant !

Kissy har slutat på MSP och raderat sig själv !

Jag fattar det inte .. det känns som en mardröm allt sammans, tillochmed det dära med Fabian !

Men får släppa det nu .

Komentera, äre bara jag som är jätteledsen ?

Asså för det där med Kissy .. inte det där med Fabian ! xD

  

SEEEE !

Den är jättebra ! ^^D

Men om ni inte sett säsong 1, se den då .

SNÄLLA !?

Jag behöver fame !

Ska komma om Dishana i min klass !

  

Så ge mig massor med autosar ! :3

Då kan jag ta upp dig på bloggen .

För alla som ger auto idag kommer med på bloggen !

Jalla ! xD

Haha .. x)

Men måste dra nu !

Tjaråe ! xD

Av Fridish ♥ - 26 augusti 2011 11:00

Hej !

Här kommer svar på tal ! :D

Orkar inte göra en svar på tal skylt, ska göra det på någon hälg !

Men ..

Ingen bild

Jessica

Torsdag 25 aug 20:10

hur tar man bilder från MSP?





Jag kan ta upp det i något inlägg senare !

Men hejdå ! :*

 

Av Fridish ♥ - 25 augusti 2011 14:15

... hoppas att ni har haft en bra dag, själv har jag haft en FRUKTANSVÄRD kväll, det här är ju ett tidsinstält inlägg så ..

Men jag måste komma över det där med Fabian !

UT UR HUVUDET ! O.-

Men jag ska lägga mig nu .. klockan är kvart i elva .

Så det är dags ?

Imorgon äre fotbolls träning oxå .

Men hejdå, och godnatt !

 

Av Fridish ♥ - 25 augusti 2011 12:30

Nu äre ..

  Utom frågor som är för personliga ! Vill komma igång er med komenterandet .

Så kom igen ! :D

 

Av Fridish ♥ - 25 augusti 2011 10:30

Känner mig så ensam när jag bara har en bästis och inte pojkvän ..

Men jag är Singel så passa på innan jag hittar den perfekta ! :D

Men hoppas att det händer då ..

Jag ska göra mitt bästa för att Fabian inte ska bli avis . Han kanske får damp och skriver fula mejl, så var det med min förr förra ... :/

Jag måååste försöka . Annars kommer allt bli något fult .

  

Jaah, Fabian ... det kanske är sant . Eller jaah, ditt MSP liv kanske är över för dig nu .

Hoppas inte de !

Men han har redan fått en flickvän, han går snabbt fram jaao ! O.O

Jag ska göra 2 tidsinstälda inlägg till !

Hejdå !

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards