MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 18 augusti 2011 23:00

 

Hej ^^

Chattade typ 5 minuter med Sally .. xD



Sally är en liten snäll prick ! :D

Seriöst ! Har inte chattat med henne så mycke förut så ... 

Haha .. varit vän med henne sen i Februari typ .. xD                               

Gå in på Salls blogg !

Moviestarsally.blogg.se

Den är jättebra !

Men bara för att jag skriver det här...

LÄMNA INTE MIN BLOGG ! O.O

Ok ?

Kommer ha med det där i VGD rutan rätt länge ! (:

Men nu måste jag nog träna Silver !

   



Av Fridish ♥ - 18 augusti 2011 22:36

Jag gjorde ett hjärta på min paint !

Som skulle föreställa ett Photoshop hjärta !

Blev inte så lyckat men jag försökte ! :D

 

På långt håll ser det rätt bra ut ! O.O Inte för att skryta då ! Ett snabbt inlägg ! Men nu måste jag tyvärr säga ......... HEJDÅ ! ;3              




Av Fridish ♥ - 18 augusti 2011 21:59

 

Joo ... ni måste värkligen se Karate kid !

Den här :

Om ni sett den, 2 grejjer..

Visst var den bra ? :O Och..

SE DEN IGEEEN !

Men nu till en annan grej !

 Jag och Silver tränade inte så länge, men vi ska träna kankse, 100 gånger imorgon ! :D

Så herråh !                                                                                                         




Av Fridish ♥ - 18 augusti 2011 21:37

Nu ska jag träna Silver !

Eller jag tror de .. o.-



Han vill inte ! -.-

Men vi kör ändå ! ;DD

   

Av Fridish ♥ - 18 augusti 2011 15:36

Här sitter man i sängen och tittar på Karate Kid .

Den är jättebra ! ^^

Men  nu äre spännande !

Bloggar mer sen ! ;D

 

Av Fridish ♥ - 17 augusti 2011 16:32

Gud vad Silver är duktig, kolla !

  

Nu ska jag bara komma om Dishanas djur !

Kort inlägg, sorry ! Blir nog mer ikväll !

 

Av Fridish ♥ - 17 augusti 2011 15:54

Här kommer dagens outfit ! En söt en. 8''D

  

Hehe ...

  

Joo, jag och Silver ligger i hård träning ! :D

  

Nu ska vi komma på första sidan ! ( jag och mina vänner ! )

...............

Näe men vahfan ! -.-

KÄMPAH ! -,,-

 


Av Fridish ♥ - 17 augusti 2011 11:15

Hej !

Idag ska jag kanske åka till Ica Maxi och köpa The Sims 3, vet inte vilket av dem. Jag har grundspelet och destinasion världen !

Så jag tror att det blir kvälls nöjen, men Becka har det !

Och det är jättekul !

Hoppas, hoppas xD

Skriver ett till inlägg imorgon om jag åkte till Maxi, och vilket Sims jag köppte !

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Nu kommer jag göra headers ! :D

Skicka mejl på MSP ^^

Eller skriv i chatten, på MSP ! ^^

Eller bara komentera . Men det behöver inte vara en MSP blogg ?

Så passa på nue !

Kanske gör något ynka på Artbook !

Men det kostar ..

En present: För en snugg header ! ^^

Kolla på 10 av mina filmer ( Ej korisar ! ) : As snugg header !

Ge mig 5 autos : Helt okej header !

Så skynda ! Lottar !

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards