MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 22 augusti 2011 16:30

Hej ! Nu kör vi DM ! :D

 

  

Vi tar Dagens Auto oxå !

     

Tack Fabbe ! :D

Men jag måste gå, är med TimmyBoii och LuckyDeliz ! :D

 

Av Fridish ♥ - 22 augusti 2011 13:29

Hej .. jo jag har ju börjat skolan så jag kommer inte blogga .. :/

Men jag kommer göra några tidsinställda inlägg . Det är väl bra ?

Hoppas att ni inte slutar att besöka bloggen, för jag har tappat alla mina besökare ! :''/

Hoppas att ni kommer tbx !

Men nu kommer en Min Paint bild .

För att ni inte ska hare så tråkigt när ni läser bloggen !

   Jag har köppt ett nytt djur oxå ! :D

Hon heter Sweet Bonny ! (: Hoppas att ni kommer och klappar / Kliar henne ! Tycker att hon är jätte söt ! Visst ser Silver förvånad ut ? Måste dra ! Herråh !                                                                                 



Av Fridish ♥ - 21 augusti 2011 11:36

Hej . Idag ska jag vara med Becka , men vi kan inte bestämma vem vi ska vara hos, så jag bloggar och hon tänker... men det tar altid 100 år för henne så jag sitter vid MSP >:D

Jag MÅSTE tästa att köra ..

Ehm , förslag ?

Frågar Becka ..

HABBO !

Det måste jag köra . Minns att det var rätt kul !

Så hejdå ! Ses på habbo ! ;D

Och NEJ ! Ni får inte veta vad jag heter på habbo ! -.-

 

Av Fridish ♥ - 20 augusti 2011 18:00

Just nu är jag säkert med Lovisa och fiskar Kräftor .

Sitter säkert på bryggan och ''leker'' att det är en flotte med hennes lillasyster xD

Johanna tycker iaf att det är jättekul ! ^^

Själv tycker jag att det är rättkul. Nu har jag rätt dator . Så en Min Paint bild :D

 

Hoppas att vi har fått upp mycke nu ! Jag tror inte de .. xD Vi har bara fått mycket 1 år av 2 ! x) Okej, det kanske man förstår..? Men nu så måste jag hem till Lollo . Hejdå !                                                        




Av Fridish ♥ - 20 augusti 2011 18:00

Just nu är jag säkert med Lovisa och fiskar Kräftor .

Sitter säkert på bryggan och ''leker'' att det är en flotte med hennes lillasyster xD

Johanna tycker iaf att det är jättekul ! ^^

Själv tycker jag att det är rättkul. Nu har jag rätt dator . Så en Min Paint bild :D

 

Hoppas att vi har fått upp mycke nu ! Jag tror inte de .. xD Vi har bara fått mycket 1 år av 2 ! x) Okej, det kanske man förstår..? Men nu så måste jag hem till Lollo . Hejdå !                                                        




Av Fridish ♥ - 20 augusti 2011 11:38

Hej !

Rösta på mig i Mspstar tävlingen, sida 16 !

  

Förlåt, jag har inte datorn där min paint är ...

Så ramen blev sjuk ...

Men sida 16 ! Kom ihåg de .

För att jag har så ful bild bjuser jag på ....

     

Hehe .. vi tränar skit mycke !

Han är 3a på jag och mina vänner, hoppas att vi kommer till level 6 snart !

 

Av Fridish ♥ - 19 augusti 2011 22:53

En tjej som heter Elisa tycker om min serie : Love You. 

Jag ska göra en andra säsong av den så ni vet ! ;D

Hoppas att ni gillar den .

Jag blev själv riktigt nöjd med den serien .

Jag menar :

Först att dem flyttar, så hon måste göra slut med sin kille,

så kommer det en kille från USa som bara vill krossa hennes hjärta, så gör han de, men har blir kär i henne ...

Hur kommer det gå ? I nästa säsong ! ;D

Ni får se den om ni vill veta hur den slutar ! 

Men nu ska jag kolla några andra bloggar ^^

Hejdå !

 

Av Fridish ♥ - 19 augusti 2011 13:51

Hej ! Har fixat en Maskot till bloggen !

Gjorde den på Paint ! xDDD

Och lite på MIN paint. Jag måste säga : Varje gång jag säger Min paint så menar jag min speciella Paint !

Så jag säger min paint .

Ok ?

Men nu ska jag visa hur Lulluuh ser ut !

 

Tjena Lulluuh ! Men nu ska jag och Lulluuh gå in, in till MSP ! ;D            





 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards