MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 15 augusti 2011 22:28

Hej !

Här kommer ..

  

  

Japp, Sally1121 .

Hon har precis kommit upp i level 14 !

Inte för att skryta, jag hjälpte henne ! (:

Hoppas att hon erkänner det själv ! Ifall ni inte tror mig ! ;S

 

Av Fridish ♥ - 15 augusti 2011 15:06

Hej ! idag ska man vara med Rebecka.

Vi har varit hos mig en liten stund, så nu ska vi till henne och spela The Sims 3 Kvällsnöjen !

Så hare bra ! Kort inlägg .. I Know, men när jag kommer hem blir det roligare inlägg ! Hejdå från oss båda ! ;3

  

  Och Becka ! d:

Av Fridish ♥ - 14 augusti 2011 22:31

JAG SKA FÅ PHOTOSHOP !!!

Är så j*vla glad ! ;DDDDD

Vem är gladare än mig ?!

Kanske .. någon som fött en bebis.. men och ?!

IIIH !

Nu laddar de ... 

Måste gå ...  

Av Fridish ♥ - 14 augusti 2011 20:46

Dagens och morgon dagens outfit !

  

                                         

Tack för mig ! Nu ska jag se på Karate Kid så se upp ! >;D

Jag kommer lära mig ... så småning om .. xD

                                              

 

Av Fridish ♥ - 14 augusti 2011 18:15

Hej !

Idag är jag med Svante .

Vi har askul !

Lite fulla kanske vi är ! xD

Missförstå inte !!!

Men en bild på oss .

  

Snuggingar !

Men nu ska vi hoppa lite stutsmatta ! Ses !

Av Fridish ♥ - 14 augusti 2011 10:35

Hej hej ! Pallar inte köra MSP längre ..

Har tappat lust nu när man inte behöver lyssna på

'' Never Say Never ''

Ni vet när jag försökte komma upp i level 7 .. xD

Men vad ska jag spela tror du ?



1. The Sims 3

X. Petson och Findus och Muklornas Värld

2. The Sims 3 Destinasion världen


Jag vet, Petson och findus .. xD

Men det är mins lika roligt som Sims ! Lovar ! ;P

En 11-årig tjej som spelar Petson och Findus . xP

Men nu ska jag spela ett av dem ! Om man har rätt vinner man en present !

Så passa på att komentera !

 

Av Fridish ♥ - 13 augusti 2011 23:27

Hej ! Vad tycks om min nya header ?

Jag gav ett förslag till Jennistars blogg att hon kunde ha lite såhär ?

Eller vad tycker ni ?

http://mspstar.blogg.se/2011/august/jag-har-slut-pa-ideer.html#comment

Tryck på filen !

Så kommer du dit ! Men jag tror att det inte publiserats än.. xD

Men aja . Jag är iallafall nöjd med både headern och med vad jag komenterat ! ;P

  Det här tyckte jag var jätte gulligt ! ♥

Först ville jag härma .. xD

Men det är astaskigt mot Jennistar ! x)))

Jag gillar att vara taskig ! :]

Nääe .. drev. Men nu hoppas jag att headern blev snugg ! ;D

  Aja .. xD

Men vem ska lägga sig snart ?

Joo.. jag ! xS

Men herråh ! ♥

 

Av Fridish ♥ - 13 augusti 2011 11:16

  

Shiit ! -jag har haft 8 besökare när jag inte har bloggat ! Crazy ? 0-0

Men jag kommer blogga minst ett inlägg till !

Hoppast att jag hinner med flera .. ;D

Jag ska vara med Klara 111 !

  

Så hejdå !

Hinner kanske göra ett tidsinställt inlägg !

Men ses !

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards