MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 1 augusti 2011 12:56

Jag tycker att det är dags att visa hur jag ser ut !

Så här kommer en bild ! Dem som komenterar taskigt är en idiot !

Förstått ?

   Jag är tjejen med Tingerling tröja .. xD

Hon till vänster av mig är Emelie                                                                Och hon som blundar är Dilan . xD Vi leker lite viga .. xD                      Och för er som kanske tror att jag är från Afrika så är jag inte de ..  Min mamma är från Colombia och pappa från Sverige ! (:                        










 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards