MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 24 augusti 2011 21:22

Nu har jag gjort slut med Fabian ..

Det känndes rätt .. men nu sitter vi i samma båt . ):

  

Jag vet inte .. men han var tyvärr inte rätt kille, jag insåg det .

Borde insett det innan . Hoppas att han inte blev föör ledsen .

Men Bonny hon är förvånad .. xD

Men nu måste jag sluta , hejdå !

 

Av Fridish ♥ - 24 augusti 2011 14:15

Nu har jag slutat skolan, det vet jag .

Idag ska vi sluta 14.00

Korta dagar har vi allt !

Måndag ( Senaste dagen ) 14.10

Tisdag 14.00

Onsdag 14.00

Torsdag 14.00

Fredag 13.50 ( tror jag )

Så det är inte sent ska jag säga !!!

Men då vet ni att jag kanske bloggar någon gång efter det .

Det här är det sista tidsinstälda inlägget för idag !

Jag är iaf nöjd sen kommer jag ju blogga mer ?

Men jag ska lägga mig nu .. X_X

Hejdå ! :*

 

Av Fridish ♥ - 24 augusti 2011 13:30

Hej, tidsinställt inlägg igen, men jag undrar vad ni tycker om den här looken ?

KOMENTERA ! Ni har blivit dåliga på de ! D:

Tror att jag inte har några besökare ! ):

Blir jätteledsen ! DD:

Hoppas att ni blir bättre !

Men fram till looken !

  

Ramen blev rätt snygg för att vara på Paint ! Eller vad tycker ni ?

KOMENTERA ! :@

Men först och främst looken.

Är i level 3 så att ni vet ! ;)

Själv tycker jag att looken är jättesöt ! :D

Men det är vad jag tycker.

Hoppas att ni oxå tycker de . Men nu är jag säkert i bibblan, och letar efter en bok jag ska läsa hemma !

Hejdå ! :*

 

Av Fridish ♥ - 24 augusti 2011 10:30

Just nu är jag och badar .

Vi har simtäst i skolan . Klarar det säkert . Haha, har alltid klarat det !

:D

Snälla hjälp Emma upp i level. Det är på Danska MSP !

Gör en gubbe där så kollar du på Emmas filmer och ger henne presenter och autos !

Då blir jag glad ! >:D

Men kolla in hennes fame ?

  

Gjorde den på Paint så ni vet, för så dålig är inte programet jag har !

Men jah, för er som inte vet vem Emma är så är det min gubbe på danska msp, hon heter Emma663

Okej ? Men nu är jag och badar så hejdå .

Av Fridish ♥ - 23 augusti 2011 20:52

Japp, det säger allt ? Från och med nu ska jag göra det !

För jag bloggar ingenting på dagarna, så jag måste komma igång .

Så kanske jag hinner göra något vanligt inlägg på kvällen.

Kort inlägg men nu ska jag göra några Tidsinställda inlägg !

Herråh ! :*

 

Av Fridish ♥ - 22 augusti 2011 21:05

Hej, nu ska jag göra en attgöralista ! :D

Tyvärr måste jag ta bajs paint och göra attgöralistan ! =.=

Sen det jag ska göra i skolan ! :D


Haha, vad fult de blev !

Men jag har fel dator, men hejdå !

    

Av Fridish ♥ - 22 augusti 2011 17:56

... det kommer vara det för jag vill att nis ka besöka bloggen ofta ! :D

Så I hope you do it !

Men det kommer hanla lite om ingen ting.. Kommer typ skriva att vi ska dra till matchen och sen någon bild på när vi sitter i bilen, fan vet jag ?

Men nu för att det här inlägget inte ska bli så tråkigt..

Ska jag .. ehm ..

Ööh ...

JA ! att jag är med i en tävling på Sally's blogg . Man vinner 3 grejjor från ö-listan ! Tror att jag har de flästa rätt, har varit vän md henne rätt länge. Det kan ni läsa om i något inlägg längre ner !

Ååh, det här blev visst inte så kul ?

Men nu får det duga ! HEJDÅ !

 

Av Fridish ♥ - 22 augusti 2011 17:32

Haha, märkte en grej.. det är om en kille IRL !

Han ''säger'' att han inte kör MSP.. Men ska man värkligen tro på de ?

Hm ....

  

Sa såhär till mina kompisar :

- Han nördar MSP juh ! O.O , sa jag

Så råkade en annan kille höra, pinit .. xD

- Madde sa att du nördade MSP ! Sa killen7

Sen kom han och flinade ...

- Sägeru att jag nördare ? Du sitter juh vid de 24/7 !!!

Fick damp ! De flästai min klass tycker att MSP är ett bebis spel ! :O

Ofta -.-

Men aja , kommer säker mer inlägg sen !

Och joo, jag ska på hanns match idag. För min pappa är deras tränares bror. Så undrar vad han säger när jag kommer ! Haha, flinar antar jag ! d:

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards