MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 9 augusti 2011 11:09

Hej ! Vet ni bad ?

DeLux är tillbaka !

;D

Ar asglad !

Han sa att ingen gillade honom ! ):

Jag gillar honom, som vän !

Men jag är så glad att han är tbx ! ♥

  

Tror nog att Sandrieee är asglad ! ♥

Men det var nog allt ?

Juste !

Jan bli Dagens MS ! d;

Av Fridish ♥ - 9 augusti 2011 10:19

Heej !

Jo, vet.. ingen bloggning, men jag ska blogg mycke mer nu ! ;D

Ingen har komenterat på tävlingen..

SYND !

Ni vet att man vinner en present ! (:

Men jag kör Danska just nu ..

Har gjort en ny look, blev asnöjd ! :D

  Och ser ni ?

LEVEL 3 !

Tänk, level 3 på 6 dagar 1 !

Fast kom till level 3 igår ..

Just nu blir jag baar vänner med dem som värkar snälla, och inte om man bara frågar !

Men nu äre dags att gå in på Svenska och kolla vad som hännt ! ;D



   

Av Fridish ♥ - 7 augusti 2011 21:21

Vet ni vad ?!

Vi har slagit rekord i statistik !

Så ni vet är det 11 !

Låter kanske lite noobigt men jag är asglad ! :D

Världens bästa bloggläsare ! Love U !



                                                                                                                          Sa ju att det här inlägget skulle bli roligare ?

Men.. det här var inte så skoj va ?

Så jag har årdnat en tävling !

Ingen som känner mig IRL får vara med ! -.-

Men nu får ta 1 X eller 2.

Nu börjar tävlingen !



Oj , jag glömde säga vad man skulle göra .. xD

Man ska : 1.

gissa vad jag heter i andra namn. 2 . Ge mig en auto ! ;3

3. Komentera vad DU tror. 4. Ha rätt ! xD



Prisen 

Första pris : En auto, en present och jag ser 2 av dina filmer

Andra pris  : En auto och jag ser 1 av dina filmer .

Tredje pris : Jag ser 1 av dina filmer .


NU börjar tävlingen .


1 . Alicia Madeleine

X . Linda Madeleine

2 . Madeleine Sandra


Lets GO ! :D

 

 

Av Fridish ♥ - 7 augusti 2011 20:53

... Det är för att jag har kört Forward cupen ! Det var semifinal idag, och det blev lika. Mellan Eker ( vi ) och Hetzöga ( stavning )

1-1 så det avgördes på straffar. Vi brukar vara så in i helskotta bra på straffar så vi vann såklart ! :D

Sen blev det ju final ?

Och då ..

Förlorade vi.. : /

1-0. Vi hade Skövde i gruppspelet och då vann vi med 3-0 men jag tror att dem toppade mot oss i finalen ? Ni fattar nog ? xD

Men vi blev nöjda, fick både pokal och medalj ! Jag är iallafall jätte nöjd för vi kom 2a i A-SLUTSPEL !

Fattar ni hur grymmt det är ?

Plus ... vi har bara tränat 4 gånger på sommarlovet , så jag tycker att det är helt otsroligt ! ;)

Men det här inlägget kanske blev lite tråkigt men jag lovar att göra roligare inlägg sen ! :D

 

Av Fridish ♥ - 5 augusti 2011 13:34

Yees ! Svenska MSP är igång igen ! Vi har fått det här ...

   Är så jävla glad ! kolla in !

   Bästa asså ! :D

Men det betyder inte att jag ska sluta på Danska MSP ! Har världens bästavän där ! Hon är så go ! ;3                                                    



Av Fridish ♥ - 4 augusti 2011 21:43

Heej ! Har rätt så tråkigt , men jag ska försöka komma på något 

roligt !

Kanske kan ni ge förslag ? ;D

Men nu tittar min lillebror på Kalle Anka .. Så man tar en liten blick på TV skärmen ... xD

Garvar igäl mig ! Cx

Jag kör lite Danska MSP just nu ! Jätte snygg design på hela ! Är i level 1 .. xD

Men förlåt dåe... Började idag ... -.-

Heter Emma663 där ! :)

En liten bild är ni förkänta ! xD

   Förlåt att den blev liten och halv, har min lilla laptop !

Sånna dära..., mini laptops ! xD Klicka på bilden för att göra den större ! Men det har oxå kommit ett nytt tema på Movie .                     Jag tycker att Svenska MSP ska få allt först !      Eller vad tycker ni ? Men jag har bara 3 vänner på Danska så bli gärna med på Danska och bli vän med mig ? Först råkade jag göra en gubbe på Tyska MSP .. xD Men man kan ju spela på den oxå ? Jag skriver kanske mer sen !        








Av Fridish ♥ - 4 augusti 2011 12:13

Hej ! Är hemma nu !

Men vet ni vad ?

........

........

DET VAR EN GRODA I ALTANEN ! O.O

Blev asrädd när den rörde sig ! xD 0.0

Läskig var den !

xD

Men nu till något annat ! 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är inne på MovieStar men jag har fel Internet, jag vill ta det andra som har typ , 4 eller 5 pluppar men jag vet fan intye vart säkerhetsnyckeln är !

Jag som ska kolla på min film : Love You [ Del 3 ]

Minns att det blev ett fel på den ! Mamman flög upp i luften ! xD

Men jag får DAAMP ! ( Om ni undrar är jag en damp unge ! xD )

   Förlåt att det blev en liten bild , men klicka på bilden för att göra den större ! ;DDD

 

Av Fridish ♥ - 1 augusti 2011 13:48

Tycker att det är så kul att visa hur mycke fame jag har ! :D

Så nu får ni se !

xD

Inte så mycke men jag kämpar ! :D

Ska komma om DeLux , ska se hur mycke fame han har !

Ska fråga när han loggar in .

Ni kan få se lite dans bilder ! ( Jag går på Disco dans ! )

   Jag har disco frisyr om ni undrar ! xD

Och det där är min Silver dräkt , men är inte uppe i silver än. Så jag väntaaar ! -.- Längtar till nästa tävling så att jag ska få en prick !       Eeh .. vill inte lägga upp någon mer bild .. Herråh ! <3





 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards