MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 17 augusti 2011 10:51

Hej ! Idag ska jag göra 2 headers ! Till .Ryan. och xX-ludde-Xx .

Det kommer nog gå bra ! :D

Men det laggar lite så vi väntar ..

Ryan har redan bestämt sig, men Ludde tänker .

Jag tyckte att Ryan hade en bra idé , det får nog Ludde oxå !

Hejdå ! (:

 

Av Fridish ♥ - 17 augusti 2011 09:36

Hej !

Idag tänkte jag träna silver, för han måste komma upp i level 4 !

  

Vi kör en stund .

Så kollar jag på highscores ..

Ok, typ sist bland alla i level 3 ,´vi körde mer.

Sen kom det upp något...

Grattis din Pet pet är nu i level 4 !

W-I-H-O !

Så vi körde ennu mer.

Så kollade jag in higscores igen .

  Då var silver på sida tre ! ( Bland vänner ! )

Högst upp oxå !

Vi måste komma till andra sidan !

Kämpa Silver kämpaa !

:D

Jag och Silver har gått igenom mycke TSM ska ni veta !

Varje gång jag ska göra en film, gå jag in i mitt rum, tar Sitting om the floor. Så ''pratar'' jag med Silver. Tex:

- Vad ska filmen handla om ..

Så småpratar vi där en stund ! Sen gör jag filmen !

Måste gå . Jag och silver ska träna ..

 


Av Fridish ♥ - 16 augusti 2011 23:19

Hej !

  

  

Puufh ! -.-

Daniel , vet att du inte ska sluta xD

Känner han IRL, han älskar det här mer än mig -.-

Vill bah få uppmärksamhet, vad jag tror ! d:

Inget illament Danne ! ;O

Men japp, det var dagen ms ..

Vad ska jag göra nu ?

Lägga mig antar jag ?

( Tidsinställt inlägg ! )

Herråh !

 

Av Fridish ♥ - 16 augusti 2011 11:48


Är ..

ADMIIN ! Jag önskar att någon kunde lyssna på henne ! SKICKA INTE KEDJEBREV - OCH TRO INTE PÅ DEM ! FATTA ! Det är inte roligt för någon som kanske är 6 år och hör om en förbannels eller att jävulen ska sitta vid denns sängkant ! Det är inte bra ! -.-''

När du var 6 åt fick du kanske världens bästa barndom. Men, jag tycker synd om dem som inte får det ! Så sluta upp med det där ! -.-

   

Av Fridish ♥ - 16 augusti 2011 11:30

  Jippie ! 16 st !

Det förra rekordet var 15, ni kanske tycker att det är lite.

Men jag är i level 7. Då ska man ha runt 7 besökare varje dag !

Nöjda lilla jag.

Ni borde oxå vara nöjda .

Så nu får ni ett priis !


Det ser ut som ett litet pris.

Men inte när man trycker på det ...

Så vad som händer .

Men hejdå ! 

Av Fridish ♥ - 15 augusti 2011 23:12

Men gud, jag kanske låter lite seg men jag märkte det nu !

  

  Oj oj oj, liten !

Men jag har min lilla laptop !

Så vissa bilder blir små !

Av Fridish ♥ - 15 augusti 2011 23:04

Jag vet, det blir mycket ''dagens''

Men nu kommer jag iaf ihåg de !

  

  

Jaop !

Shit ! Har upptäckt en grej, men det kommer i kategorin : Frida Upptäcker !

Av Fridish ♥ - 15 augusti 2011 22:56

  

  

Från P!nk_

Om ni inte såg de !


Oj, jag ska visa er lite dagens outfit !

Men det blir senare !




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards