MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under augusti 2011

Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 16:55

Som vanligt fick jag köps VIP, för jag har världens snällaste pappa ! :D

Man får ju snörra hjulet igen eller hur ?

Så kolla vad jag fick !

   Så jag är en lycklig prick ! ;D

HAHA ! Jag är bääst ! >:D                                                                               




Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 16:44

Vet ni vad ? D:

 

Jag är INTE VIP längre ! DDDD:

WÄÄÄÄÄH ! D:

JAG SKA TVINGA PAPPA, JAG MÅSTE VARA VIP !!! Så, ursäkta.. jag ska bli VIP !!!                                                                                                     


Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 13:00

Så .. här kommer det mer grejjor ni får sno ?

Sno, sno, sno !!!

Men nu MÅSTE jag lägga mig . Klockan är 10 snart. om 2 min..

Herråh !

   

Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 11:00

Hej .

Idag äre skola så det lir tidsinställda inlägg .

Jag har nyss gjort en design till Klara .

Hennes nya blogg heter : www.mspklarish.bloggplatsen.se

Tjecka ! :3

Jag har gjort allt utom såkallade ''slutbilden''

Jag kan jättegärna visa headern !

Tycks ? Hon tycker att regnbågstext är så himla snyggt så.. varför inte ??

Äsh, ni kan få se ''huvudbilden''

Hennes tema färg på bloggen är turkos så jag gjorde en turkos ram.

Snyggt ?

Like it or hate it ?

KOMENTERA !!! :P

Men hejdå ! :*

Sorry, det blir typ bara 1 till tidsinställt inlägg !

   

Av Fridish ♥ - 29 augusti 2011 07:30

Det här är INTE ett tidsinställt inlägg .

Jag ska cykla till skolan med .Ryan. idag.. för xX-ludde-Xx

är sjuk, men Ryan brukar följa med men ... aja ..

Men hoppas att jag bloggar MYCKET idag .

Jag ska även vara med Klara

Tjecka gjärna hennes blogg !

www.mspklarish.bloggplatsen.se

Men nu kommer han snart , hejdå !

   


Av Fridish ♥ - 28 augusti 2011 10:57

Hej ^^

Idag blire Klara som gäller !

Så det blir säkert låg update, sorry.. men jag bloggade så mycket igår ? ( Vad jag tycker )

  

Så hejdå ! :D

 

Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 23:13

Okej, ny kategori ..

   

Fin ram jaao ! xD Bloggar mer imorgon ! Hejdå ! OJ, läs gärna Sandrieees blogg: MspSandrieee.blogg.se                                                 



Av Fridish ♥ - 27 augusti 2011 21:46

Nu har jag fixat en ''Svar på tal''

NU VET JAG HUR MAN FIXAR TYPSNITT PÅ MIN PAINT !!!

Asbra !

Men vsg och beundra !

Är inte ''proffs'' men jag kan iaf få fram typsnitt !

Men kommer fan inte ihåg vad alla heter !

Hoppas att ni INTE snor .

För jag har märkt att det är någon som snor av mig .

Jag kan göra några ni får sno ?

Pallar inte göra fler ! d: ^^

Men jag tycker att ni får nöja er. Så vsg sno så mycket ni vill ! :D

Men hejdå ! :*                                                                                                    




 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards