MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

I Will Always Love You ♥ 2 ♥

Av Fridish ♥ - 10 augusti 2011 10:55

Hej, nu kommer det mer ! (:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Repris: Så jag loggade in på MSP istället.


Jag såg att jag hade fått en vänförfrågan

Level 4 .

Näe ..  Själv var jag jätte nära level 7 ! Typ 10.000 fame kvar ! :O

  Jag såg det inte innan .. man sen kollade jag min mail ...


Så hände det !

  Jag kännde hur tårarna ville ut, men jag höll mig. Justin .. ):


Varför ? Jag tryckte på han.. då var han ihop med en tjej i level 14 ! Känner mig dissad ! Och arg på samma gång ! Justin .. ): Jag ska ge igen någon gång, så passa dig Justin .. Sen plingade det på dörren.. Vem kan de vara ? Jag kollade och det var ... Linus i min klass.

- Vad vill du Linus ? -,-

- Säga förlåt ...

- Varför det då ? ^^

- Du är ju efter ! xD Fattar du inte ?

- Näe .. -.-

- Det var jag som ställde in larmet .. xD Världens bästa skoj ! xD

- Jaha .. -.- Jag kämpar med en sak just nu ska vara vänlig att gå .. -,-

Han sprang iväg. Jag är så less på allt just nu , jag vill bara att någon kunde ta mig till andra sidan jordklotet .

Jag skulle vela åka till Australien !

Där har dem Vinter nue ..

Så det kommer regna så mycke att skolan var stängd, då skulle jag kunna spela MSP hela dagar ! xD

Jag kollade ut . Vilken sol. Jag bestämde mig att ha på mig en rosa look ! En liten somrig look ! ;D

Så jag satte på mig den ..

  Jag tog min väska , och gick ut.

Jag gick ut .. och fick massa hagel på mig. Hela min look blev förstörd ! D:

Ååh .. -,,- Inte regn .. Men då kanske min önskan slog i uppfyllelse .

Det ringde på min mobil.

- Hej det är Monica .

- Hej det Frida .

- Jo det är så här, skolan har blivit helt översvämmad ! Så ni får ledigt i 3 dagar . Ett tips . Öppna inte dörren.

- Men varf

Pip, pip, pip.

Hon la på -.-

Jag brydde mig inte direkt, så jag öppnade dörren .....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så det avr allt för mig .. Hoppas att ni gillar historian, kom ihåg att jag har en tävling på bloggen oxå , kanske 2-5 inlägg längre ner !

Ses ! ♥

 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fridish ♥ - 3 mars 2014 22:24

alla som kollar min blogg och fortfarande kommenterar massa och frågar massa frågor, jag kommer inte svara haha. använder inte ens bloggen som ni kan se och har inte varit inne på den sen typ september 2012 så jaaaa. men alla kan ju följa mig på inst...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:19

HEDDA MIN RÄDDARE!!! HON UNDRADE OM JA VILL HEM TILL HENNE & KÄKA JORDGUBBAR, KKE SPELA SIMS, & ÅKA VATTENBADA. LML. (L)   ...

Av Fridish ♥ - 5 juli 2012 18:02

Asso mina föräldrar ska ha en fest, bajsbajs för mej som mst ha klänning fast än att ja bara kommer att vara i mitt rum. :) Så blir mycket bloggning med brist på att röra på sig.  Jaja, herrå. :)   ...

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 23:15

:)

..

Av Fridish ♥ - 4 juli 2012 17:07

  Glitter text.. Men blev inge bra. ._:



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards