MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 12 april 2012 18:41

En Madeleine och en Alva ( Frida o Milla ) som skulle dra från fotbollsträningen..

Vi gick tysta och ljudlöst.

Helt plötsligt skriker hon från ingenstans..

- AAH, JÖSSES!

Hon hade snubblat i det höga gräset som fanns där... xdd

Aja, men sen gick vi en bit o såg en ''djungel''. Asso massa träd o sånt, osv..

Då tittade vi på varandra o bestämde oss för att gå dit. Då fick vi tränga oss emellan massa träd. När vi väl var där inne fanns det en ingång.. o.e

Iaf, då såg vi våra kompisar från laget gå förbi, dem såg ju inte oss så vi passade på att ropa o sånt..

Så då sa vi:

Jag: JAG GILLAR JORDNÖTTER!

Alva ( Milla ): JAG GILLAR TUGGUMMI, MED SMÖR!!! 

*Garv*

Så lite sånt. O vi kallar det för cplandet, bara för dem som är lite extra cp. :)

Jaaa, så nu skriver vi typ ''Jag gillar Jordnötter med glass'' i sms.. CC:

Jaja, nu ska jag nog göra något avsnitt på min nya serie som jag ska göra 4 delar på innan jag släpper första. Ciao. :)

 

Av Fridish ♥ - 12 april 2012 18:29

Det är 21 st som har kommit till min blogg genom Jontes blogg.. x))

Ska själv göra det så att det blir 22! 8DD

Jag har tråk. :( Men det är för att dansen e inställd.. o.x

FUFUFUFUFUFUFUUUU! x-o

Tråkig jag verklar vara som bara babblar om dansen, men snart kommer världens roligaste inlägg! 8)

   

Av Fridish ♥ - 12 april 2012 18:24

Jag failar när jag säger att man klistrar in på ctrl+c, men det är ctrl+v så att ni vte. ;)

 

Av Fridish ♥ - 12 april 2012 17:42

Ja, nu kke jag e lite onödig men jag är video sugen. :))

Aja, ni får den efter dansen. Typ om 2 timmar. Ciaooooo. :*

   

Av Fridish ♥ - 11 april 2012 19:45

TACK SÅ SJUKT MYCKET FÖR DEN SNYGGA DESIGNEN OM DU SER DET HÄR! 8DD

Jag vet att jag var osocial men jag blev tvungen att skriva på vårat lags hemsida för att min lata pappa inte orkade. o.e

Iaf, såg att du länkade fel, så klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma tille en awesome blogg. :)

 

Av Fridish ♥ - 11 april 2012 17:10

frida kom 2;a i min tävling och vann en header :DD
så ja, här e de 8DD
kika in p åmin egen blogg vetjaa :DDD

http://jontee.blogg.se


eller kanske bloggen ja delar me andra awsome personer som linke, saff och skrillex (Y)


http://mspswaag.blogg.se :D


HAJDOOO :DD

Av Fridish ♥ - 11 april 2012 15:26

Ni vet att jag hatar musiken i skolan? O gissa vad?

DET ÄR MUSIK IMON! D:

Asso, jag älskar musik, men våran lärare skryter bara om ''när jag var liten..''.

Typ att han tränade 6 timmar om dan eller ngt.. .__.

*Kbry*

Men iaf, och så säger han att vi är sämst, o att några av oss e  invandrare o kan ingenting, och han e själv invandrare.. o.- Seriöst, jag stör mej så otroligt mycket på hnm.

Han heter ''Fikret''. Man hör redan på namnet att det är en invandrare, OCH en problamperson. :)

O bara för att han heter Fikret som uttalas Fickrätt säger han att han alltid har rätt.. ._. 

En gång när han skulle ''äga ut'' en i klassen sa han:

- Jag har en bil, jag är äldre än dej, jag vet mer än dej, jag kan åka hem till bosnien om jag vill!

Då sa Emilia:

- Nej det kan du inte, du måste ta ledigt först.

O alla skrattar. :)

- Emilia, JAG KOMMER ATT KASTA PIANOT PÅ DEJ!!!!

O sen efter en stund säger han:

- Emilia, jag har märkt att du alltid är emot mej.

Hon:

- Kanske för att du säger fel? ( tror jag hon sa. xddd )

Så aa, ointressant inlägg, jag veeet. ._______________.

Jaja, nu ska jag sociala lite på msp, ciao. :)

   

Av Fridish ♥ - 10 april 2012 21:02

Ramen blev cp, jag vet, :)

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards