MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 10 april 2012 15:53

Har gjort en ny gubbe som heter Frid. Med punkten.. :8

Vill levla idag. :)

Gjorde den iaf igår ca 24.00

Och jag vill verkligen levla som in i hellshetans namn fort! 8D

Okej, min farfar säger så.. .__.


Tävlings tips: Ni ska kommentera vad ni tror i det inlägget, inte skicka mejl.

   

Av Fridish ♥ - 10 april 2012 01:27

2 har anmält sig hittills, fett stolt att ngn iaf är med. :)

Aja, ni ska veta att båda har rätt. ^^

Kke ska ta en dejt med sängen nurå, ciao. 

 

Av Fridish ♥ - 9 april 2012 22:55

Jo, tävlingen avslutas imon kväll. Och vet ni, det är redan en som svarat rätt.. cx Om det e flera som svarar rätt kommer jag att lotta en vinnare! :D

Okej, det var typ allt, ciaooo, godnatt om jag inte gör ngt mer inlägg.

Juste, det är bajsskola på onsdag, jag vill ha loooooov.. D:

 

Av Fridish ♥ - 9 april 2012 22:24

Okej, nu kommer typ ingen vara med i den men men.. x))

 


Milla får inte vara med. :)

Jopp, ni får välja om ni vill ha allt eller typ bara 2 från önsken.

Ja, erat val!

   

Av Fridish ♥ - 9 april 2012 15:45

Jag mst verkligen fixa mina länkar, Linke har ju bytit blogg osv osv.

Iaf, sorry för att jag inte bloggade igår.. s: 

Har typ inte varit inne på msp heller, men Hanna bor långt bort, så man får passa på, :))

Nu har jag inget att blogga om.

HEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :*

 

Av Fridish ♥ - 8 april 2012 12:59

Jonte ska göra en ny design åt mej, så ni vet. :)

Men iaf, statistiken är jättebra tycker jag! :D

Rekordet e typ 60 läsare eller ngt. Så det kan vi väll slåt? |8

Jag ska vara med Hanna idag så det kke inte blir så mycket bloggning, sorry. s:

Ni vet väll att jag kke bloggar från mobilen? c:

Jaja, hejdå, kommer att sakna att inte vara med Panii idag. 3:

Gammal bild.

   

Av Fridish ♥ - 8 april 2012 02:09

Jag har match mot ÖSK imon oxå, den börjar klockan nio.. ;( Men till min räddning är det det ljuva havs livet på tv. 8)) Aa, nu ska jag försöka att somna till DLH, så baj baaaaj! :)



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards