MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 21 april 2012 22:31

Har nyss sätt klart på ALLA avsnitt av silver fang på kinesiska, med engelsk text dårå.

Knäppte några bilder, orkar inte göra kolage, men spela rooooooll. :)

Det blir Gin o inte Silver på kinesiska. (;

 

Såg på kinesiska för att det var mycket mer detaljer än på dvd filmerna jag har hemma. Silver var ju en tv serie i kina förut.. Så.., aa, dem klippte bort några scener som var för ''otäcka''. Det var bra iaf, för jag skulle inte kunna se kinesiska verisonen när jag var 4 åt.. o.o

Om ni har lite inträsse av denna lilla serie klicka HÄÄÄÄR.

FAN VAD O SMART JAG EEEEEE. DET FANNS MED SVENSK TEXT. JÄVLA SHYEFFHYADFHGHFHGHFGJHADGHFGFGADHGFK SKIT! X-O

Okej, nus ka jag inte ta ut det på er. :)

Hajdo. :))))))

 


Av Fridish ♥ - 21 april 2012 22:26

Mst göra 4 designer veckan som kommer.. x.x + en till mej själv.

Aja, skit i det. Ska lära er lite kinesiska i ett av dom tidsinställda inlägg som kommer imon, jag har ju en minicup.

2 matcher, Västerås o Geidrosberg ( staaaav.. xdd ).

Om ngn går där, håll koll på en tjej som ser ut såhär:

Gammal bild.

O tacklas som in i jsdgdfufufhusf. Okej? :DDD

   

Av Fridish ♥ - 20 april 2012 19:30

.. Fick deras lärare - även våran no lärare - att gråta, jag har fått mycket info om det av ZOZO119 tror jag han heter på msp.. Eller ZOZO991, aja, han kommer säkert inte ihåg vad jag heter heler. ._.

Men det var 2 st som gjorde det. Dem typ pressade henne, så hon.. Ja, blev pressad.

Så skrek hon:

- ALLA, GÅ UT! 

Som en liten flicka då.

Som en gråtande 7 åring..

Men nu mst jag dra typ, ciiiaaaaaaooooo. :*

 

Av Fridish ♥ - 20 april 2012 15:14

Jag kommer ju inte att vara inne på msp, men jag har gjort 2 tidsinställda inlägg iaf! ^^

Kke bloggar när jag kommit hem.

 

:/

Av Fridish ♥ - 19 april 2012 20:19

Förlåt för att jag inte bloggat, men har inte haft lust typ. Ska göra design till mej själv imon, å så äre typ 3 till som vill ha. .__________. 

Tråk för mej då. s:

Å så mst jag göra ett nytt kapitel på Our old Bieber. Tjaaaa. Typ det jag ska göra. Men jag mst göra tidsinställda inlägg till imon, för då ska jag se titanic med Hanna. ^^

 

Av Fridish ♥ - 18 april 2012 21:36

Jag har spöken i mitt hus, jag har 4 saker som säger att det är spöken.. LOOOVAAAR!!... o.o Så ni vet äre i mammas garderob ( den är ett rum typ, inte walkincloset men aa.. ).

  1. Lampan släcks o tänds ibland när jag går in..
  2. Det brukar typ banka i väggarna fast än att jag är själv hemma..
  3. Det susar i luften, inte sådär med värmepumpar o sånt, lite mer suuuus typ..
  4. Till o med Emelie hörde att det bankade i väggen..
Är så jävla rädd för att gå in där nu. .__. Känner mej som en 5 åring men men, jag tror det jag tror, ni tror det ni tror.
 
Men nu tänker vi glaaaada tankar, o sexiga, tex Justin Bieber *~~~~*
 
Av Fridish ♥ - 18 april 2012 21:31

Okej, jag gillar buckstaven u helt blutsligt. (((:

Iaf, ska skriva urdenkligt. ^^ 

Majblommorna är grymt snygga i år! Köp av mej ni som bor i närheten av Örebro eller Västerås. 8]]

Tycks, ha, ha? 8))

Nu ska jag nog skriva spökena i nästa inlägg, herrå. :*

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards