MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 21:08

   

   

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 16:24

Förlåt för att jag lät Becka plåga er såå. ):

Och jag bönade och bad inte alls.. (a)

Men iaf, tack btw! :DD

Jag har jättetråk just nu. ):

Statistiken e väl rätt ok. c: 

Good job readers. (y)

Okej, jag kanske ska skriva på lite mera HÄR nu. C: 

Se yah soon. 8)

 

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 16:12

hihihi glömde en sak:

- TACK FRIDA, DU ÄR OCKSÅ DUKTIG PÅ REDIGERING OSVOSV :D :8

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 15:37

HEJ JAG HETER BECKA O JAG ÄGER :) FRIDA VILLE ATT JAG SKULLE GÄSTBLOGGA, HON TYP BÖNA OM DE I CHATTEN, SEN SÅ SÄGER HON ATT MITT INLÄGG KOMMER BLI TRÅKIGT? EHEHEHE. 

Bara för att jag inte orkar redigera en bild på mig tar jag en gammal bild som finns:

 

HAHAHAHA KOLLA PÅ MIG (JAG ÄR HON SOM VINKAR), måste ha varit i level 1-3 då :') 

Här kommer en nyare bild:

 

Jepp, rätt så stor förändring :) 

Iaf, det va typ det, men seriöst, måste bara visa den här videon, dör, och sen några bilder till

HAHAHAHA, ASSÅ HON ÄGER FÖRFAN :') ÄLSKAR ONE DIRECTION, MEN HON DRIVER JU?! HAHAHA LOOVE

 

HAHAHAHA ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN, SKRATTAR VARJE GÅNG


men det var allt för mig, hajdo :)

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 15:19

NI KOMMER ATT DÖÖÖÖ AV TRÅKIGHET NU NÄR BECKA SKA GÄSTBLOGGA, LYCKA TILL READERS! :))

Btw, hon är bäst på deisgn o blogg.se :)

 

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 15:09

Ngn kärring/gubbjävel som plingat på än? Hos mej, yes, men jag vägrade att ge dem godis, men mamma tvingade mej. ._______.

   

Av Fridish ♥ - 7 april 2012 11:40

Har lite huvudvärk och känns som att läppen har svullnat upp. )):

 

Säg att den funkar.. x) Animeringen funkade inte.

 

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 23:13

Jag skulle gottgöra er right?

Så hääär har ni! :8

Glöm inte att kommentera erat namn på msp. :)

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards