MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 22:34

Jag blir helt seriöst irriterad.. Ni kanske tycker att det här är snobbigt eller så, men ni skulle säkert oxå bli irriterade.. För dem flesta har pojkvän/flickvän.. Och jag har ju världens bästa flickvän right now, och jag orkar inte med sånt här ju nu, speciellt inte när dem stavar vill med ett l? o.e

Snobb inlägg, jag vet.. s:

Men jag ska gott göra er. Venne hur bara.. ssss:

   

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 22:17

Åh, verkligen älskade den när jag var liten, ''när jag var liten'' betyder ca för 3 år sen. 8)

Iaf,  jag tror att ni får spola som in i h-e på videon där jag gör en header, för när man pausade skulle det tydligen vara fast på sidan man kollade på. o.e Jag som trodde att hp 3 var MYCKET bättre än 2an men nej nej.. x.x

Okej tack för mej, lever pastej! :)))


Nej juste, fett glad för statistiken e fantastisk. Alla vet varför, TACK JONTE! :D Okej han länkade inte mej sådär, utan han mer tog upp min kommentar men jaja. Man kan väll ändå säga tack? :)

Men nu har jag otroligt tråkigt så jag ska nog lyssna på gamla hits som ''Replay - Iyaz'' eller ngt. 

Hejdååååååå. :)

♥☻☺♦♣♠•◘○

 

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 18:19

 

Njut av mina skor. :*

 

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 16:56

Tycker inte ni att det här:

 

Ser ut som att det är ngn förkortning av typ ''Fuck i helvete'' eller ''Fuck helvete''.

Eller e jag bara konstig? .___.


Btw, o 2 btw faktist.. o.o

Kom på det nyss. 

Btw kan vara förkortning på 2 saker, men dom betyder nästan samma men jaja, btw= by the way btw= between.

Vad brukar ni säga i huvudet när ni läsar ''btw''.

Okej, nu har jag svaret, jag e konstig som tar upp det här.. Ingen bryr sig säkert inte.. o.e


O den andra btw, klar med kapitlet HÄR. :)

 


Av Fridish ♥ - 6 april 2012 15:09

Jag har fått laddat om 1000000 gånger nu. :(((

Funderar på att filma med mobilen på det jag filmat förut. Men vi får se. :)

Iaf, nu ska jag nog skriva ett nytt kapitel HÄR.

Så hejdåååååååååå. Är fett glad vettni, ni kommer att få veta vad som står på när jag laddat upp video klippet på bloggen. Aja, ciiaaaooooooooooo. ;]

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards