MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 4 april 2012 12:00

Jag har inte vunnit ngn.. :s

Så då kan vi visa upp tävlingen Becka vann/ kom tvåa i! :D

:3

   

Av Fridish ♥ - 4 april 2012 10:45

  

 


Av Fridish ♥ - 4 april 2012 10:28

Nätet funkade inte igår, eller det funkar fortfarande inte.. x] Då tänker ni: Hur kan hon nu vara inne på msp o bloggplatsen? oo:

Det ska jag förklara. :)


Först, försökte jag att koppla upp mig på xX-ludde-Xx's nät, det gick bra, men då var det jättesegt för att dem inte var hemma, dem är ju i sälen.. x.x ( Känner mig som största stalkern/hackern som kan komma in på deras nät.. x3 )

Sen fick jag lov att ta modemet, i smyyyg.. 8)) Så jaaa, mina föräldrar får kosta på sig 40 kronor men what ever? :D

 

Av Fridish ♥ - 3 april 2012 22:34

Jag har ca 20-30 läsare om dagen ( jätte mycket :)) ) o bara 1 av dem har blogg? x)Just nu äre mobilbloggning, nätverket har typ trashat eller ngt. Men din blogg kommer nog i nästa inlägg! ;)//Friiiiiidaaaaaa

Av Fridish ♥ - 3 april 2012 15:07

Beckas familj äger en kiosk, o vi ska dra dit sen, ja, efter att hon har kommit.


Känns som att det blir mycke irl.. o.o

    

Av Fridish ♥ - 3 april 2012 15:03

Ja, det dära är jag. Tror att det är första gången jag lägger upp en irl bild? o:

KOMMENTERA HUR NI VILL :) JAG ÄR STARK BRUSH. :))

   

Av Fridish ♥ - 3 april 2012 14:40




Som ni kanske vet heter jag ju Madeleine irl.. OCH HAN HAR SKRIVIT SJÄLV :* Den som säger ngt annat... Jag beklagar över sorgen, men jag kommer gärna på begravningen (ddddddddddd)    



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards