MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

:)

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 12:22

Love u texten är jag o milla i, jag kysser henne typ.. (i)

O Becka har lärt mej är en bild på hon. :))

För det är hon son har lärt mej, som sagt, hon e pro. Och vi delar inte med oss av denna kunskap. HIHI, LÄT SOM EN LÄRARE. :) Eeller värre, som Åsa ( Åsna ) våran sy slöjds lärare.. ._.

   

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 01:07

Nu blev jag rätt nöjd ändå, vad tycker ni? :)

   

Av Fridish ♥ - 6 april 2012 00:00

Jag är iaf vidare i Jontes tävling bland dem 4 bästa e bra vavava? 8D

Om ni klickar på namnet ''Jonte'' som jag har skrivit nyss, då kommer ni till hans blogg! :DDD

Och om ni klickar HÄR kommer ni till inlägget där tävlingen är, så ni vet är alla kommentarer som är godkända, okej fin sverige, men kommentarerna som e godkända är ute ur tävlingen. :)

FETT GLAD HÄR. :)

Men venne vad jag ska välja, om jag vinner asso. Länkning eller att han gör en design åt mig. För jag tänkte göra en deisgn nu. För jag blir seriöst aldrig nöjd, men nu tänker jag skippa ''påsk'' skitet. Så hajdo. :))))

     

Av Fridish ♥ - 5 april 2012 16:25

Ja, så jag kan länka min novell blogg. :)

Jag har en bild på mej irl är där om ni e intresserade. c:


Min novell blogg - LÄNK 

 


Av Fridish ♥ - 5 april 2012 15:33

Jopp, den håller på att skickas till yt bara.

En förvarning, jag kommer att faila som en ko på hal is. :)

 

Av Fridish ♥ - 5 april 2012 13:58

Ska göra så att hypercam funkar bara.. :]

Jag fick en till fråga, orkade inte lägga upp den, men det var hur jag gjorde headers i pixlr. Ännu en gång, ska fixa hypercam..

   

Av Fridish ♥ - 5 april 2012 12:00

För att ha ngt att blogga om.. ;) ^^

 

Av Fridish ♥ - 4 april 2012 13:27

Haha nä, men jag kan nästan hela Eenie Meenie på gitarr! ( Fett stolt. 8) )

Och typ halva baby. Okej, baby är inte alls bra, men den är otroligt lätt att spela.. Om vi söger så. :)

Lägger kanske upp när jag spelar ngn gång, men min gitarr är lite ostämd, eller mina gitarrer, jag akn inte använda ngn av dem.. :( Eller hos pappa har jag en gitarr, som e stämd, men den e hos han.. x))

Jaja, men kan kanske spela utan att den e stämd? :D Men bara en lite bit då.

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards