MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 15 april 2012 13:03

 

Nifår sno skyllten, den blev ändå inge bra.. xd

   

Av Fridish ♥ - 15 april 2012 12:35

Rubriken talar. :) Ja, klicka HÄR om du vill läsa. :))

 

Av Fridish ♥ - 14 april 2012 21:07

Ja, vi kom trea, cuoen var i Karlstad.. Det var Qubiks cup.. 

Haha, har typ inget mer att säga. ._.

JOOO. 8DD

Jag gjorde inte ett jävla skitmål. :) Vi släppte bara in 1 mål på hela tunderingen.

2a kom Qubik, 1a kom Skogsvall eller ngt.. x))

Aa, tror att det va så.. o.o

Iaf, jo, Becka sov skitkonstigt i bilen, hon hade bena ut, typ såhär:

Jag har alltid velat bli konstnär.. (a)

Iaf, det dära svarta e min Iphone. 8)) Eller behövde nog inte berätta det, man ser ju det redan. :)

Tjaaa, egentligen e jag längst, och jag är kortast på bilden.. o.e

Becka är hon i mitten, hon på högersida, asso hon som inte har mobilen brevid sej är Miranda och ja, hon är kortare än mej..

Jag e hon vid mobilen. 8))

Jaja, asso om ni inte förstod sov Becka med benen rakt ut.. e.e

HIHIHI, UNDRA VAD HON DRÖMMER? XDD

Datorn laggar skit så jag får väll bara göra såhär:

// Frid.

Av Fridish ♥ - 14 april 2012 20:43

Jo, jag hann inte att göra tidsinställda inlägg, men jaja, är inne på mobilen så kan inte se staristiken. Men ni håller den uppe? :D Tja, vi kom trea, kommer väll mer info om cupen i nästa inlägg, NÄR JAG HAR EN DATOR MED STÖRRE KNAPPAR/TANGENTBORD!!! x-o Inte damp alls nu. :) / frid.

Av Fridish ♥ - 13 april 2012 19:07

 

Glatt 601 inläggs jubeléum! 8DD

 

Av Fridish ♥ - 13 april 2012 15:44

Det är fotbollscup imon, vi ska köra mot ett av Sveriges bästa tjej 00 -lag. :) Men vi vinner, ofc. 8))

Aja, ska sociala lite på msp nu, cheerio. :]]

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards