MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 23 april 2012 17:35

   

Av Fridish ♥ - 23 april 2012 09:55

Jag sitter o har skiiiiiit ont i foten, tror att det hände på matchen igår.. Ska, hejdåååååå. :** //frid.

Av Fridish ♥ - 22 april 2012 21:38

Jo, jag kollade runt på olika bloggar, bla Isas blogg. Klicka HÄR om du är lite intresserad av att se hennes blogg. [:

Aja, men då hade hon skrivit om Kissiefjortis,  hon fyllde år o lite sånt, så jag tänkte varför inte, har ändå inget roligt för mej.. Så..

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg. (;

Hoppas att hon ser det här nu.. o.e 

Av Fridish ♥ - 22 april 2012 20:30

Har gjort en design till miley, aa, fast jag failade på ''bloggplatsen.se'' o skrev det med 3 g.. xDD

Jaja, hon sa att det var okej, men jag tror att jag borde bli mera ordenklig när jag gör designer... (a)



Klicka på bilden om du vill se designen.

   

Av Fridish ♥ - 22 april 2012 17:15

PÅ MIN FAVORIT LÅT OXÅ.. (L)

 

Av Fridish ♥ - 22 april 2012 13:15

Uttal:

Ronewah=Run=Spring

Woou=Calling=Ropar/Ringer.

Sou sa=Like that=Som det.


Nu har ni lärt er lite kinesiska/japanska.

Venne om Gin är Silver så.. xdd

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards