MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 27 april 2012 22:29

Jag ska på danstävling imon, därefter ska vi åka till våran Colombianska kompis i Uddevalla.

Så jag kommer att göra totalt ca 6 tidsinställda inlägg + några från mobil. :)

 

Av Fridish ♥ - 27 april 2012 19:49

Jo, på min spanska lektion idag har vi en 99a som går det, han heter Miguel, iaf, läraren påminde om att vi var lediga på måndag o tisdag, Lunes ( Måndag som det heter på svenska ), y Martes ( Jag e säääääääämst på att stava på spanska.. (i), martes e tisdag. ) Aja, då sa Miguel:

- Är Lunes måndag?

Lärare:

- Aa. 

Efter ett tag...

Miguel:

- Är Martes måndag?

HAHAHAHHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHHHAHAHAHA, VERKLIGEN DOG. SERIÖST? XDDD

 

Av Fridish ♥ - 27 april 2012 16:27

Ska köpa mina nya glajor idag. Bieber glajor, fast i tjejformat. :)

Heeejdddåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
åååååååååååååååååååååååå.

 

Av Fridish ♥ - 27 april 2012 07:30

Äter frukost. :). /friiid.

Av Fridish ♥ - 26 april 2012 21:22

Okej, förlåt om ni åkt bort, men antingen bloggar ni inte eller så har ni slutat, tex Fanny.. )):

   

Av Fridish ♥ - 26 april 2012 20:54


Kommer att ha (c) Frajda. :) Som min nya copyright grej. 8))    

Av Fridish ♥ - 26 april 2012 20:46

Jag vet att jag inte har bloggat idag, men jag har liksom inte haft tid. Bara för det snor jag en bild från kissies blogg.

Alltsååååååååå.. xdddd

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards