MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 18 april 2012 18:26

Hej, idag har jag sålt majblommot med Emelie ( Klara 111 ) Men orkar inte visa bild på årets majblommor nu, kke ikväll, men nu ska vi ta kål på spökena i mitt hus. :)

Seriöst, jag har spöken in mitt hus.. o.o

Men det kommer mer om Majblommorna o spökena senare ikv. 

CIAAAO, :)))

 

Av Fridish ♥ - 17 april 2012 21:04

Fett skön text.. x)))

 

Av Fridish ♥ - 17 april 2012 18:43

  

 



Av Fridish ♥ - 17 april 2012 16:26

Alldeless nyss såg jag klart på never say never med isa. Skriver på mobil så ni vet. /frid.

Av Fridish ♥ - 16 april 2012 20:01

Jag tänker inte berätta om hur man gör regngågs outer, min hemlis, okok? (((:

Sorry.. s: Men jag mst få ha mina egna design knep. :D

Men jag tror att ni vet hur man gör endå, om ni tänker efter, o jag gör säkert inte på samma sätt som Linke o Jonte, bara så ni vet. :)

 

Av Fridish ♥ - 16 april 2012 19:39

Okej, förlåt för att jag inte bloggat, men jag har varit så himla upptagen, iaf, jag var nyss på dansen, hade skitont i bena så fick stå över splitthopp, NOOOOOO! x-o x-o x-o

Aja, nu tar vi o skippar dansen, för ni är nog inte så intresserade av det. :)

Tja, så jag har tråk just nu.. Kollar runt på bloggar, ska nog bestämma ett länkbyte snaaart, när hon loggar in. :)))

Jag säger ''hon'' för att det ska bli en överraskning! 8DD

 

Av Fridish ♥ - 15 april 2012 21:31

Såg att Jonte o Linke hade lärt sig hur man fick regnbågs outer glow, jaa, vad tycker ni om mirr försök? :8

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards