MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under april 2012

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 21:21

Jag har tråkigt. :)

 

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 16:04

Ska dra på fotbolls träning snart, eller tja, det är egentligen löpning men spela roll! :3

Själv blire första gången för mej, jag brukar ha disco teknik annars, då tänker ni säkert att det är super lätt, lättre än löpning osv. Men det äre inte. Det är grymt mycket jobbigare. Kan inte förklara hur, för vi kör ju splitthopp o massa andra hopp, swaghopp som jag kallar atitydhoppet.. Osv. Men vi gör armhävningar o situps på dansen, o det gör vi verkligen inte på fotbollen. x3

Men nu ska jag leta fram mina löparskor.

 

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 14:27

Komentera gärna eran blogg i det här inlägget.

Så skriver jag ner alla bloggar imon, i ett inlägg dåra.

Det är bara o komentera nu! 

Sprid gärna. (;

Om inte videon funkar gå in här:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y5FIpZjOv8U#!

 

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 13:00

För att Klara 111 visade mej det när jag var hemma hos henne. Vi hade inget att göra o då började hon minnas vad Isadoraa hade visat henne för spel på datorn och då loggade vi in på hennes, jag tyckte att dey var jättekul att göra filmer när vi hade gjort en på hennes, då ville jag göra mer.. xd Så vi beslutade att vi skulle göra en till mig! ^^

Så gick det till! :8

 

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 11:32

Hoppas att ni gillar den, den är 100 % bäst. Hon sjunger själv. O visst sjunger hon fint? (:

Men tja, jag kommer nog vara jättedeppig nu, för hennes familj är som min familj, o jag har träffat nästan alla i hennes familj..

Rest in peace. ♥

Om videon inte funkar, gå in här;

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=y5FIpZjOv8U#!

 

Av Fridish ♥ - 2 april 2012 11:18

 

Joe, ni vet att McQueen är mitt smeknamn. För min snabbhet. Skicklighet.. Osv osv. 8)

Om mina vänner irl säger ngt annat, tro inte på dom! :D

   

Asso msp har sämsta smaken!!!!! x-o

McQueen, jävla bra.

Bilar jävla, bra.

Pumba.., inte så bra.

ANNARS ÄRE JÄVLA BRAA!


Racer bil, jävla bra.

Röda bildar, jävla bra.

Shrek.., inte så bra.

ANNARS ÄRE JÄVLA BRAA! 


Lär er av sången. :)

 

Av Fridish ♥ - 1 april 2012 22:22

Jag har jätteont i huvudet. Är jättetrött. Känns lite som att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Men jag tror att jag ska se på en film o sen lägga mig. Så.

Godnatt folket!! (:

 

Av Fridish ♥ - 1 april 2012 20:33

Jag tänker inte flytta till blogg.se. För jag har ingen aning om hur man får in en transparent bakgrund.. x)

Becka e pro iaf. Fråga henne om headers! Skit duktig! (:

Kolla HÄR om du vill se en av hennes designer!

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards