MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 18 mars 2012 14:19

JAG DEJTAR OXÅ 2 PERS.. (I)

Eller ah, hon dejtar min rumpa.. (i)

     

OCH, JAG DEJTAR BECKA.. 8DD

Harru ändrat dej nu eller? 8))

 

Av Fridish ♥ - 18 mars 2012 12:00

   

Tog faktist treee bilder.. (i)

Men iaf.

Jag heter frida663 på msp är i level 14 och kommer aldrig att levla, så var det med det.. Öhm, jag är ett forever alone barn.. :)

Har typ 435 vänner o är inte VIP längre så kan inte acca vänförfrågningar.. :(

Det var typ de? o:

   

Av Fridish ♥ - 18 mars 2012 11:45

Har precis sett klart på hela min samling av Silver Fang! ^^

Otroligt bra! Tipsar verkligen! Nu kanske ni tycker att jag är barnslig, men jag tror att hälften av alla som läser min blogg inte ens får se den här filmen. Det är 11 års gräns. Och den e inte barnslig, jag har ett minne med den filmen, jag såg på dne första gången när jag var 4, och så får man verkligen en obeskrivbar känsla flyta egenom kroppen.

Men iaf, 5/5!!! 8D

Det är även därför min hund heter Silver. c:

 


Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 22:13

   

Dem tvååå.. 8D 

Klicka på bilden för bättre kvalité ^^

 


Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 22:11

Hade ju glömt den dära 20 dags grejen.. Så nu börjar vi igeeen! 8D

Dag 1- En bild på ett minne från msp du aldrig glömmer

 Dag 2- Berätta om dig själv på msp och en bild på dig

 Dag 3- Bild på dina alra bästa vänner på msp

 Dag 4- Berätta om din tjej/kille eller bästis på msp (om du har någon)

 Dag 5- Din favorit film/filmer på msp

 Dag 6- Din alra första film på msp

 Dag 7- Det bästa med msp är..

 Dag 8- Det sämsta med msp är..

 Dag 9- Någon du saknar väldigt mycket

 Dag 10- Någon du tappat kontakten med

 Dag 11- Hur såg du ut som nybörjare?

 Dag 12- Din absoluta egna favorit look

 Dag 13- Din favorit look som en vän har

 Dag 14- Msp bloggar du läser

 Dag 15- En person du ser upp till på msp

 Dag 16- Dina husdjur

 Dag 17- Varför började du med msp?

 Dag 18- Din första pojkvän på msp

 Dag 19- Din första tävling du van (om du vunnit någon)

 Dag 20- Varför gjorde du den här 20 dagars grejen?


Kör dag 1 i nästa inlägg.. ;]

 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 18:23

Jättemånga säger såhär i chatten till mej:

- Du har en jättefin design, synd att du inte gör headers.. :///

Man blir RASANDE! X-O Or something? xd Nä men jo, jag gör visst headers.. :)

 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 17:56

8onde inlägget idag.

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards