MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 2 mars 2012 21:30

Konstig rubtik.. o.o

Nä, men jag e lite speedad, har nyss varit på bio med Hanna! :DDD

Vi åt rätt mycket.. (a' Men säg inget till mina förädrar nu.. (i'

Men seriöst så åt vi först på ''donken'' ( HAHAHAH, BECKA, OM DU SER DETTA.. XD ), så satt vi där o snackade ett tag. Sen drog vi till filmstaden o satte oss på fiket där. O där åt i varsin 'godsak'! 8D Men aja, vi köpte iaf en hollywood meny o chips, o djungelvrål ^^ Men vi åt inte ens upp hälften.. c:

Det var typ de vi gjorde? o.e

Aa, det var allt, o förlåt för att jag inte har bloggat, men seriöst nu, mitt liv går före bloggandet, det tror jag att alla bloggare tänker på..

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards