MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 17:33

Om du inte ser ngn design tryck F5! :D

 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 16:53

Bara för att jag inte orkar animera bilder. Eller jag menar 'Ta en kurs' av Angelica så får ni en bild.

Den gungar, fram o tillbaka, fram o tillbaka.. o.o 


 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 16:52

Hatar henne.. :)

   

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 14:05

Asso får daaaaamp! :((( Jag skrev:

Änd jo?

O hon misstolkar det.. >:c SKIT UNGE!!! O hon vägrar att säga vad det är.. :(

DOMA MILA! X-O

HAHAHA,GJORDE SÅ ATT HON FICK CP BYXOR.. :) HÄMDEN E LJUUUUUUUV! 8D

   

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 13:25

Jag har jättetråkigt, är sjuk o ligger bara i sängen o leker i pixlr, funiii år vat? :D

Men iaf, jag gjorde väääärldens roligaste bild i Pixlr.

INGEN SNOR MIN J*VLA IDÉ, NI BORDE HA ETT HJÄRTA. FÖR JAG VET MÅNGA SOM TAGIT AV MEJ, INTE SNÄLLT.. :(((((

 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 13:15

Kan verkligen aldrig sluta att garva åt den här videon:

SO HERE'S MY NUMBER, SO CALL ME MAYB! 8DDD

 

Av Fridish ♥ - 17 mars 2012 12:00

Att dem byter design hela tiden.. ;//

       

Av Fridish ♥ - 16 mars 2012 19:51

JUSTIN BIEBER!  

Alla som skriver noveller om hnm är ASGRYMMA så jag kan inte sluta läsa novellerna. O nu är det ju så att jag känner en som skriver jättebra, en tjej vid namn Angelica!

Angelicas personliga blogg - Länk  

Jopp. Men nu ska jag fortsätta att läsa 'Way to Bieber'.

Way to Bieber - Länk 

Supp. Baj, bloggar nog mer sen, det är ju funiiiii! 8'D

Till skillnad mot msp.. -.-

 





 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards