MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 16 mars 2012 17:31

Orkar inte me msp. Allt e skit typ. Men jag kommer börja igen. Det har jag alltid gjort. Men iaf, detta är från mobilen. Kanske bloggar ikv om jag har lust, då kommer jag förklara varför jag slutar för 4de gången. :/ Ciao, Fridish

Av Fridish ♥ - 12 mars 2012 21:54

Förlåt för att jag inte bloggat idag.. D:

Men jag har varit såååå kär i den HÄR bloggen! Så otroligt bra Bieber berättelse!!!

Rekomenderar verkligen! Men iaf, HAHHA, NU BÖRJAR JAG MED DET IGEN.. C: 

Nä men serisöt så, kan ngn tipsa mej om en bra JB novell? :)

För jag har faktist helt ändrat åsikt om Bieber. Igår tyckte jag att han var skit bra, men såg ut som en tjej, asso att han hade ärvt för mycke av Pattie. O bara ärvt könen av Jeremy. Men, nu är han ju faktist rätt stilig! ^^

Tycker inteatt han e ful längre. Men iaf, jag måste lägga mej snart.. ;$ Så bajs bajs! ;)

 

Av Fridish ♥ - 11 mars 2012 20:47

   

Av Fridish ♥ - 11 mars 2012 20:35

Om du inte ser ngn header tryck F5 ^^

 

Av Fridish ♥ - 11 mars 2012 19:39

Tycker att den andra var för slarvig. Med de sagt, hjärtat... Ska jobba in in i helvete! :DDD


Men iaf, gud vad många 'men iaf' det blir.. o.o Men iaf, HAHAH, ASSO.. :) Nä men iaf, jag håller på att läsa en One Direction novell, jag tycker oxå att ni ska läsa den! ^^


One Direction novell blogg - Länk

 

Av Fridish ♥ - 11 mars 2012 19:08

Sitter i bilen just nu, Jens - min lillebror - kollar på musses klubbhus... e.e Men det är bättre än bilar ju.. (i) Iaf, kommer hem typ om 10 min *puuuuuust*- vad föreställer långben? - en tvättmaskin!!! 8D -.-" // Frid.

Av Fridish ♥ - 10 mars 2012 21:52

MAJ GÖÖÖÖÖÖL! ;*

ÅH, DU VANN DU VANN DU VANN! ;**

 

Av Fridish ♥ - 10 mars 2012 19:53

MELODIFESTVALEN OM 7 MIN! :OOO

Men iaf, hoppas att Loreen, Danny eller Ulrik vinner. Dem har störst chans i eurovision, så ngn av dem mst ju nästan vinna? ;o


Q: Vem hejar du på? :)

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards