MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 10 mars 2012 17:54

Jaop, har fioxat de. Alltså det e alla hjärtan som faller i menyn ^^

 

Av Fridish ♥ - 10 mars 2012 17:01

Nu e jag inne på datan (y)

Btw, JAG O LILLY E VÄNNER.. 8DDDD ;* ♥♥♥

:HappyFace:

Men jajajajajaja, det e fööööör fint väder her.. c: Bjuder på 2 bilder! ^^

 

Det e inte våran husvagn den dära.. /\

                                                                  |

Det e bara våran granne.. (i) Iaf, var bilderna tagna med min mobil så det blev inte några 'systemkamera-bilder' Om man säger så.. ^^

Men iaf, ciaaao.

   

Av Fridish ♥ - 10 mars 2012 14:02

Fick en kommentar o en fråga. Jag har svarat på båda. Kom ihåg att jag e i sälen så jag kommer kanske bara blogga en gång om dan. Fast vi har nätverk. Men jag vill åka skidor. Inte sitta framför datorn som jag lika gärna kan göra hemma? // Frid.

Av Fridish ♥ - 9 mars 2012 23:38

- inte mycket bloggning, möjligtvis från mobilen! ^^\\ Frid.

Av Fridish ♥ - 8 mars 2012 19:44

JAOP! 8D 

Men nu till...

JAG HAR GJORT 4 INLÄGG IDAG! 8] Coolt va? O föööör intressant.. c:

Känner mina läsare så väl.. 'v'

Måste bara länka Novindras blogg! </3 Så bäst.. c; Men hon har typ slutat med msp? :c

Så..

 

 

Av Fridish ♥ - 8 mars 2012 18:15

JUPP! 8D

Hoppas att jag har roligt nu.. ._. För Fanny ( min parkompis ) håller säkert på att lossa på mina sko snören just nu.. :c

Jippie, elr ngt.. e.x

 

Av Fridish ♥ - 8 mars 2012 16:32

Temat var..

 

1. Orkade inte göra ram.. :c

2. Kanske blev lite fel ordning.. (i)

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards