MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 8 mars 2012 16:07

Idag e det dans, så det kommer inte bli mycket bloggning mellan 6-8 typ.. Men kanske gör ett tidsinställt inlägg.. c:

O JAG ÄGER MINA LÄSARE, JÄÄ.. 8DD

Dåliga ni e på att kommentera :)

Det får vi träna på. Ska lära er snaaaaart! :D

Men iaf, det nya temat är ..

FÅR NI VETA I NÄSTA INLÄGG! 8D Känner mej såååå tråkig. ;]

 

Av Fridish ♥ - 7 mars 2012 19:46

Jao ^^ HAHA, NO-LIFE.. C:

Men jag funderar på om jag ska ha en ny fråga, om jag ska det, vad tycker ni att jag ska ha som fråga? :)

 

Av Fridish ♥ - 7 mars 2012 16:53

LÄÄÄÄNGTAAAR, ÄNTLIGEN SKA VI UT PÅ GRUS O TRÄNA! 8DDD

Jag ÄGER MINA KÄSARE! 8D Kommentera om det inte är sant! Om ingen har kommenterat tills imon. DÅ ÄGER JAG MINA LÄSARE!! 8DDD

 

Av Fridish ♥ - 7 mars 2012 15:55

Tryck F5 om du inte ser den.. :)

 

Av Fridish ♥ - 7 mars 2012 14:19

  

Klicka på bilden för att rösta! :D Eller komma t röstningen.. x.x ( Tryck F5 om du inte ser bilden!

 

Av Fridish ♥ - 6 mars 2012 16:21

     

Av Fridish ♥ - 6 mars 2012 16:03

Nu kanske det var lite litet, men jajajajaja, tryck på bilden för att den ska bli större! ^^

   



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards