MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 23 mars 2012 12:00

Vännerna, ofc! :D  


 

Av Fridish ♥ - 22 mars 2012 15:48

Okej, nu tar vi det lilla lugna nu vaaa? :DDD

JETE KOL, 7 MINUTTER KVAR! JAAAA! 8DD

BIGGEST DREAM! :**

Men seriöst. Bara 7 min.. :((

Men jag har ju en till dator, som jag inte fick använda.. Undra vad jag ska göra? (a)

Men iaf, HAHA, BARA MEN 24/7. Men iaf, kanske kollar på film igen. Ska typ kolla på Silver på kinesiska. Då äre mer detaljer på vad dem säger o sånt! ^^

 

Av Fridish ♥ - 22 mars 2012 15:20

1.

Det här var en gång när jag var me Milla o Isa o tittade på karate kid. Men nu gör vi de i msp version! 8D

  

Milla frågade bara om Cheese balls medans ja o Isa dansade/fightades i slutet på karate kid när Justin Bieber sjunger never say never.

:Laugh:

Men btw, det har kommit ett nyss tema!

   

Av Fridish ♥ - 22 mars 2012 12:00

Mobba inte namnet nu.. (i)

   

Av Fridish ♥ - 21 mars 2012 20:29

Nu ska jag se på 3dje filmen idag.. e.e 

Men nu slocknar datorn snart, ciao!

 

Av Fridish ♥ - 21 mars 2012 14:41

Jag har bara en timmas data tid.. -.- Mamma tog me båda sladdarna till jobbet. :c Men vi har ju två datorer så det kanske e ngn ström kvar i den andra?

Men iaf, tänkte berätta om dagen! ^^


Jag har varit i skolan, sen gick jag o tog diabetes prov - eller hur det nu än stavas - igen. Asso igår tog jag på fastande mage. Nu tog jag med.. Mat i magen elle ngt.. o.o

Iaf, igår hade jag 5,7 idag 5,9. Alldeles normalt.

PUUUST! ^^ Mamma tycker att jag äter för mycket godis.. :) Tro mig, jag är ingen tjockis som bara sitter vid datorn o äter godis.. o.o' Jag går på fotboll o dans oxå! :D Men de, o typ vara med kompisar e det ända jag gör på fritiden om jag inte spelar dator.

Wow, jag skrev ju mycket om dagen. Jajjamensan! 8D

Nä men, JAG LÄNGTAR FÖÖÖR MYCKET TILL HG!!! Det är bara 3 dagar kvar tills jag ska se den.. (L)  

 

Av Fridish ♥ - 21 mars 2012 12:00

 

Jag e med i Schexiga filmen.. 8))

   

Av Fridish ♥ - 20 mars 2012 19:17

Hejsan hejsan. 8)

Var me Nallen4, Milla09-86 o lite me Fanny, o lite me ngn annan som jag inte kommer ihåg vad hon hette.. o.o

Haha, snällt.

Men iaf. Vi körde kurra gömma, i Linke99's rum. Fråga inte varför vi var just där. Det var Millas idé e.o

A, o JAG VANN ALLA GÅNGER.. 8))

JA E PRO.

Mm, men vi var i Fannys rum innan hon kom, där dejtade jag o Milla, utan Fani.. 8] 

O jag va mycke me Orvar.. (L)

Men här kommer bilder. Klicka på en av dem för att se hela kolaget!

 

Gjorde allt för att det skulle synas vad det stog.. ;)

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards