MspFrida - En random blogg du bara mst läsa! 8D

Alla inlägg under mars 2012

Av Fridish ♥ - 29 mars 2012 20:19

Lala, bästa rubriken? (;

Men iaf, jag tänkte göra en påskdesign eftersom att alla andra gjort det. Så vi skippar den andra ^^

Det var allt dudes! :3 

Ciao! ;]

 

Av Fridish ♥ - 29 mars 2012 12:00

Linkes kläder man jag gjorde looken, hon hade tydligen inte gjort den.. o.o

   

Av Fridish ♥ - 28 mars 2012 22:00

Jag beeer eeeer, jag vill att ni ska älska låten lika mycket som jag gör, den e så otroligt fin :'3

 

Av Fridish ♥ - 28 mars 2012 19:33

Nu när jag äntligen fått en stunds tid vid datorn mst jag säga att jag har dataförbud.. :(

Det betyder baaaaara film. För jag VÄGRAR att städa mitt rum :)

Men iaf, bara för det ska ni få en jätteslarvig redigerad bild.. :8

Visst blev den bäst? :))) Nä. Men redgbågstema.. (i)

Iaf, ciiaaaooooooo. ;**

   

Av Fridish ♥ - 27 mars 2012 12:00

Jag såg ut såhär:

   

Av Fridish ♥ - 26 mars 2012 12:00

ÅH, ÅH, ÅH.. D:

Hade så otroligt roligt med henne, Linke99 och Becka ( ~Rebecka~ ).

Det var första gången vi träffades.. </3

   

Av Fridish ♥ - 25 mars 2012 20:20

Jopp. Så jag tror att den e klar imon kväll! ^^

 



 

 

  

 

59 besvarade frågor

 

 

Håhåh.

 

Idol? (:
 One Direction
 Justin Bieber
 Taylor Swift
 Selena Gomez
 Miley Cyrus
 Chris Brown
 Ngn på msp?
 Annan.

 

 

 










Ovido - Quiz & Flashcards